«مبانی و الگوهای مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی» منتشر شد

کتاب «مبانی و الگو‌های مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی» برای تدریس در کلیه مقاطع تحصیلی رشته‌های مدیریت و علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، منتشر شد.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 24January 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مدیریت جهادی یکی از فناوری‌های نرم انقلاب اسلامی است که در مقایسه با سایر سبک‌های مدیریت و رهبری دنیا کارآمدی خود را در گام اول انقلاب و در عرصه‌های مختلفی از جمله دفاع مقدس، جهادسازندگی، صنعت هسته ای، صنعت موشکی، محرومیت زدایی و سایر عرصه‌ها اثبات کرده است. یکی از کارآمدترین و مؤثرترین روش‌های یادگیری علم و هنر مدیریت جهادی، شناخت ابعاد گوناگون الگو‌های رفتاری و ذهنی مدیران جهادی است.

به اذعان دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی، شهید حاج قاسم سلیمانی عالی‌ترین الگوی امروزی مدیر جهادی و مدیریت جهادی بر اساس سبک رهبری و مدیریت بومی ایرانی اسلامی است که می‌توانند در گام دوم انقلاب اسلامی، برای شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف نقش آفرینی نماید.

در همین زمینه، در قالب یک طرح پژوهشی در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام کتاب «مبانی و الگو‌های مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی» توسط روح‌اله تولایی (دانشیار دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام) و علی عسگرحلوایی (پژوهشگر دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام) تالیف شده و در دیماه سال ۱۴۰۱ توسط موسسه چاپ و نشر دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام به زیور طبع درآمده است. این کتاب در قالب هفت فصل به بررسی و تبیین مفهوم مدیریت جهادی براساس الگو‌های ذهنی و رفتاری شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته است.

«مبانی و الگوهای مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی» منتشر شد

کتاب «مبانی و الگو‌های مدیریت جهادی در مکتب شهید سلیمانی» برای تدریس در کلیه مقاطع تحصیلی رشته‌های مدیریت و علوم انسانی و اجتماعی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه می‌تواند مورد بهره برداری اساتید و دانشجویان فرهیخته کشور و همه علاقه‌مندان به علوم نوین مدیریت قرار گیرد.

عناوین فصل‌های هفت گانه این کتاب عبارتند از: فصل اول: کلیات مکتب شهید سلیمانی، فصل دوم: مبانی و مفهوم مدیریت جهادی، فصل سوم: مدل ذهن جهادی، فصل چهارم: شایستگی‌های فردی مدیران جهادی، فصل پنجم: الگوی کاربردی مدیریت جهادی، فصل ششم: ارتباطات جامع مدیر جهادی، و فصل هفتم: الگوی فرماندهی جهادی در عرصه دفاعی.

لینک خرید فایل الکترونیک متن کامل این کتاب با تخفیف ویژه از سایت طاقچه (با کد تخفیف Salam اولین کتاب الکترونیکی را با ۵۰% تخفیف از طاقچه دریافت کنید).

همچنین علاقه‌مندان جهت خرید اصل این کتاب میتوانند به فروشگاه موسسه چاپ و انتشارات دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۳۹۲۹۷ تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار