مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

درخشش مازندران در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی

«اسفندیاری» از درخشش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰ - 24January 2023

درخشش مازندران در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمد اسفندیاری» مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از درخشش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.

اسفندیاری افزود: فعالان فضای مجازی استان مازندران با ارسال آثار در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کردند و در بخش سایت‌های اطلاع رسانی و خبری موفق به کسب سه عنوان برتر این جشنواره شدند و به ترتیب «میثم عادل‌ مشهدسری» از بابل مسئول سایت همکلاسی‌ها رتبه اول، «حسین محمودی» مسئول سایت جنگ و درنگ رتبه دوم و «محمد نوری» مسئول سایت جامع امین رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: استان مازندران با کسب حدود ۲۵ درصد جوایز جشنواره رتبه اول را بین استان‌ها در این جشنواره کسب کرد.

چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با هدف شناسایی و به‌روز رسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از ظرفیت آن‌ها در تهیه محتوای دیجیتال و انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه‌سازی آنان برای تسریع در نیل به اهداف و برنامه‌های ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت و بیان حماسه‌های ماندگار دوران پر افتخار دفاع مقدس برای جلوگیری از تحریف و فراموشی گنج دفاع مقدس سوم بهمن به میزبانی استان کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار