مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:

دشمنان با تحریم سپاه به‌دنبال از بین بردن وحدت میان مردم و نهادهای انقلابی هستند

حجت‌الاسلام «محمدی» با بیان اینکه دشمنان با تحریم سپاه به‌دنبال از بین بردن وحدت میان مردم و نهادهای انقلابی هستند، گفت: کینه دشمنان داخلی نیز مانند منافقان و استکبار بر همگان ثابت شده است.
کد خبر: ۵۶۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ - 24January 2023

دشمنان با تحریم سپاه به‌دنبال محو وحدت میان مردم و نهادهای انقلابی هستندبه گزارش  دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «احسان‌الله محمدی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در دیدار با جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان در ستاد فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به هجمه‌های استکبار جهانی علیه جامعه روحانیت و سپاه در طول ۴۴ سال گذشته اظهار داشت: دشمن از اقدامات سپاه به استیصال رسیده است.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: تحریم و تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که کشور‌های غربی به شدت از اقدامات جهادی، دفاعی، امنیتی و محرومیت‌زدایی سپاه وحشت دارند و دست به این اقدام مفتضحانه زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم وحدت میان قشر روحانیت و سپاه بیان کرد: سپاه از روحانیت و روحانیت از سپاه است و این دو از یکدیگر جدا نمی‌شوند، زیرا خود را از سربازان ولایت و انقلاب می‌دانند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تحریم سپاه به‌دنبال از بین بردن وحدت میان مردم و نهاد‌های انقلابی هستند، افزود: کینه دشمنان داخلی نیز مانند منافقان و استکبار و مرتجعین منطقه‌ای بر همگان ثابت شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه سپاه را یک نهاد خدمتگزار برای مردم دانست و اظهار داشت: هدف اصلی سپاه، حفظ انقلاب اسلامی و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف است و در این راه، شهدای بسیاری را نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

سرهنگ الیاس کوثری با اشاره به مردمی بودن قرارگاه‌های سپاه پاسداران گفت: سپاه برگرفته از مردم است؛ مردمی که برای حفظ این نظام اسلامی جان‌ها تقدیم کردند.

وی با تاکید بر پیشرفت‌های قابل تأمل سپاه در عرصه‌های دفاعی و امنیتی تصریح کرد: دو وظیفه مهم سپاه در عرصه دفاعی و امنیتی خلاصه می‌شود و توانسته در این حوزه‌ها به خوبی عمل کند تا جایی‌که تبدیل به یک قدرت در جهان شده است و استکبار جهانی نیز تاب دیدن این موفقیت‌ها را نداشته به‌همین خاطر با تحریم سپاه اوج استیصال خود را نشان دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار