دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا:

کارگران جهادگران جنگ اقتصادی هستند

سرلشگر صفوی کارگران را نیروی متحرکه موتور اقتصادی کشور دانست و گفت: کارگران جهاد گران اقتصادی هستند.
کد خبر: ۵۶۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ - 24January 2023

کارگران جهادگران جنگ اقتصادی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، سردار سرلشکر پاسدار «یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عصر امروز در نخستین یادواره ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی استان البرز، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تاکید بر تکریم خانواده معظم شهدا اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، کارگران علاوه بر فعالیت در جبهه تولید و جهاد اقتصادی؛ در عرصه دفاع از کشور نیز حضور فعالی داشتند به نحوی که تقدیم بیش از چهارده هزار شهید کارگر گویای حضور فعال جامعه کارگری در عرصه دفاع مقدس است.

سرلشکر صفوی حمایت از تولید و اشتغال را یکی از اولویت‌های مهم کشور بر شمرد و افزود: دشمنان در برابر اقتدار نظامی بازدارنده کشور ناتوان هستند و به همین سبب از طریق یک جنگ ترکیبی به ویژه با تمرکز بر دو جبهه جنگ اقتصادی و رسانه ای درصدد ضربه زدن به کشور هستند که باید در برابر آن هوشیار باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه هر تلاشی که در جهت حمایت از تولید و اشتغال در کشور صورت گیرد ارزشمند و قابل تحسین است؛ ادتمه داد: افزایش تولید به مثابه افزایش اشتغال، افزایش صادرات، افزایش درآمد ارزی کشور و رشد و توسعه کشور است و به همین سبب توجه ویژه به رفع مشکلات تولید باید در اولویت برنامه های دولت قرار گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ استان البرز در تولید و اشتغال عنوان گرد: فعالیت بیش از ۳ هزار واحد تولیدی -صنعتی در ۱۲ شهرک صنعتی استان البرز گویای ظرفیت بزرگ این استان در عرصه تولید و اشتغال است و امیدواریم مسئولان این استان با حمایت از تولید و اشتغال؛ اسباب بالندگی صنایع استان را فراهم آورند و سهم خود را در جنگ اقتصادی ادا کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه کارگران افسران جنگ اقتصادی و موتور محرکه تولید و صنعت کشور هستند؛ متذکرشد: دشمنان به دنبال کند کردن و توقف چرخ اقتصادی کشور هستند اما انشالله کشور با ایمان ، اهتمام و روحیه جهادی کارگران و تدبیر و حمایت مسئولان دلسوز و مومن از این دوران تحریم های ظالمانه نیز به سلامت عبور خواهد کرد و به قله فتح و پیروزی در عرصه اقتصادی نیز نائل خواهد شد.

سرلشکر صفوی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: راه حل بیکاری جوانان، بهره گیری از سیاست های اقتصاد مقاومتی ، دانش بنیان و مردمی کاهش تصدی گری نکردن دولت است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید از درون قدرتمند شویم تا بر فتنه های خارجی فائق آییم؛تصریح کرد: رشد و پیشرفت کشور نیازمند روحیه جهادی مسئولان جهت حمایت حداکثری از تولید و اشتغال و رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هنوز به قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران و ایمان ملت ایران واقف نیستند؛ گفت: هر چند دشمن از توانمندی های بازدارنده نظامی آگاه است و از می هراسد اما همچنان از ابعاد و جزئیات آن آگاه نیست و نمی داند که نیروهای مسلح ایران چه پاسخ کوبنده ای به هر تجاوزی خواهد داد.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه در دوران جنگ تحمیلی کشور با کمبودهای زیادی در حوزه امکانات و تجهیزات روبرو بود اما امروز به فضل الهی و با تلاش فرزندان مومن ایران اسلامی کشور به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی مجهز است تا هر دست ناپاکی که به سمت این کشور دراز شود را از بن قطع نماید.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است؛ گفت: فداکاری شهدای امنیت و نیروهای مومن سپاه و بسیج در کنار ایمان و حضور حماسی مردم در حمایت از انقلاب اسلامی اسباب شکست و روسیاهی مجدد دشمنان در حوادث و اغتشاشات اخیر را فراهم آورد و این رمز شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه به فضل الهی تجزیه طلبان و عناصر وابسته به بیگانه در اجرای نقشه های شوم خود با شکست روبرو شدند؛ افزود: در سالهای دفاع مقدس به رغم تمام کمبودها دشمن در برابر ما قرار داشت اما امروز دشمن به خانه های ما نفوذ کرده و تسخیر روح، ذهن و اندیشه مردم ما و به ویژه نسل جوان کشور را در سر می پروراند.

سرلشکر صفوی با تشبیه، فضای مجازی به یک شمشیر دو لبه افزود: هدف دشمنان از جنگ رسانه ای علیه ملت بزرگ ایران در فضای مجازی، تغییر سبک زندگی و استحاله ارزش ها و باورهای آن ها است .

وی در همین رابطه با اشاره به ترفندهای امپراطوری شیطانی بیگانگان؛ تصریح کرد: دشمنان درصدد وارونه جلوه دادن حقایق، ناامید کردن مردم، ارائه تصویر دروغین از جمهوری اسلامی و ایجاد تفرقه بین گروه های مختلف مردمی است.

سرلشکر صفوی با تاکید بر اینکه باید در برابر جنگ ترکیبی دشمنان هوشیار باشیم؛ خاطر نشان کرد: جهاد تبیین یک وظیفه عمومی در جهت معرفی اهداف شوم دشمن به جامعه و به ویژه نسل جوان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار