معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان همدان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۱۶ هزار وام ازدواج در استان همدان

«خدرویسی» گفت: در سال جاری حدود ۱۶ هزار و ۱۰۱ مورد وام ازدواج در استان پرداخت شده است و نزدیک به پنج هزار نفر نیز در نوبت دریافت وام هستند.
کد خبر: ۵۶۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ - 24January 2023

پرداخت بیش از ۱۶ هزار وام ازدواج در استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «یوسف خدرویسی» معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان همدان امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری حدود ۱۶ هزار و ۱۰۱ مورد وام ازدواج در استان پرداخت شده است و تعدادی از متقاضیان نیز در انتظار پرداخت وام خود هستند.

وی افزود: حدود ۷۳ درصد از متقاضیان وام ازدواج، وام خود را دریافت کرده‌اند و نزدیک به پنج هزار نفر نیز در نوبت دریافت وام هستند.

 خدرویسی تصریح کرد: از پرداخت وام ازدواج و وام فرزندآوری به کسانی که خدمت سربازی نرفته‌اند و یا بدهی بانکی دارند جلوگیری شده است و در تلاش هستیم این مشکل را حل کنیم. 

وی متذکر شد: حضور ما در حوزه اشتغال و تسهیلات بدون همکاری سایر نهادها مانند ادارات کل راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی مثمر ثمر نیست چون ما بیشتر وظیفه تسهیلگری را داریم.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش‌ جوانان استان همدان با اشاره به برنامه های دهه فجر خاطرنشان کرد: بیش از یکصد برنامه فرهنگی برای دهه فجر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها