برگزاری شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب «شهید سلیمانی» در کرمان

شورای سیاستگذاری ترویج مکتب «حاج قاسم» با موضوع بررسی نقاط ضعف و قوت سومین سالگرد شهادت سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 25January 2023

برگزاری شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب شهید سلیمانی در کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، نشست شورای سیاست‌گذاری ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه) با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف سومین سالگرد شهادت «قاسم سلیمانی» و ارائه راهکار‌ها برای برگزاری بهتر این مراسم در سال آینده برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌سلیمانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این نشست با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های عمرانی شهر کرمان اظهار داشت: بايد به موضوع استقرار امنیت مستمر در مجموعه گلزار شهدا توجه داشت و هر چه سریعتر وضعیت مهدیه مسجد صاحب‌الزمان‌ (ع) نیز تعیین و تکلیف شود.

«محمدمهدی فداکار» استاندار کرمان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، وجود مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان را توفیق خدمت‌رسانی به زائران و دوستداران شهید سلیمانی دانست و از فعالیت همه کمیته‌ها و دستگاه‌ها در برگزاری باشکوه‌ سومین سالگرد شهید سلیمانی تقدیر کرد.

وی ادامه داد: نیاز است یک تولیت واحد برای تصمیم گیری درخصوص مجموعه گلزار شهدای کرمان مشخص شود تا در اجرای طرح‌ها و پاسخگویی به مشکلات یک نظر واحد وجود داشته باشد.

فداکار در این نشست با بیان اینکه بحث امنیتی و انتظامی در دهه مقاومت بسیار خوب انجام شد، گفت: اسکان و پذیرایی زائران مزار شهید سلیمانی در دانشگاه پیام‌نور نیز به خوبی صورت گرفت و آبرومندانه برگزار شد. دانشگاه شهید باهنر نیز با برگزاری مراسم ویژه بانوان به خوبی برنامه را اجرا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها