مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان:

بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی است

وزیری گفت: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است و تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام اسلامی وارد کند.
کد خبر: ۵۶۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ - 25January 2023

صلابت و اقتدار کشور را مدیون جان‌فشانی شهدا و ایثارگران هستیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «اسرافیل وزیری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان به‌اتفاق هیئت همراه در دیدار با آزاده و جانباز گرانقدر «رمضانعلی کمال غریبی» اظهار داشت: دیدار با جامعه ایثارگری و دلجویی از این قشر عزیز، روحیه خدمتگزاری را دوچندان می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه بدون توجه به نیاز‌های جامعه ایثارگری، بسط و گسترش فرهنگ ایثار در زندگی اجتماعی میسر نخواهد شد، ابراز داشت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گران‌قدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

وزیری خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که در راه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند و عزتمندانه از راه شهدا دفاع خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد استان گلستان ادامه داد: رشد و بالندگی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری‌های شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است و تا زمانی که این روحیه در نزد ملت ایران است دشمن نمی‌تواند آسیبی به نظام اسلامی وارد کند.

وی گفت: صلابت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی رزمندگان اسلام در ادوار مختلف مخصوصاً هشت سال جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار