یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها:

اروپایی‌ها می‌دانستند مصوبه آنان علیه سپاه راه به جایی نمی‌برد

رشیدی‌کوچی گفت: اروپایی‌ها از همان ابتدا می‌دانستند که مصوبه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران قابلیت اجرایی نداشته و بیشتر اهداف سیاسی و روانی را دنبال کردند.
کد خبر: ۵۶۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ - 25January 2023

اروپایی‌ها می‌دانستند مصوبه آنان علیه سپاه راه به جایی نمی‌بردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «جلال رشیدی کوجی» عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با اشاره به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه این مصوبه وجاهت قانونی ندارد، اظهار داشت: از نظر بنده از همان ابتدا اروپایی‌ها می‌دانستند که مصوبه آن‌ها قابلیت اجرایی نداشته و راه به جایی نمی‌برد و می‌دانستند این اتفاق نخواهد افتاد و اروپایی‌ها بیشتر سعی کردند یک نمایش در این زمینه داشته باشند.

رشیدی کوجی در ادامه اظهار کرد: اروپایی‌ها به نوعی تلاش کردند تا در داخل ایران نیز آزمایشی انجام داده و بسنجند که واکنش‌ها چقدر قوی خواهد بود و سپس تصمیم‌گیری انجام دهند و به عینه متوجه شدند که با این تصمیم، با واکنش سنگینی مواجه خواهند شد.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با بیان اینکه از همان ابتدای امر نیز می‌شد حدس زد که در عمل اروپایی‌ها، سپاه پاسداران را تحریم نخواهند کرد، تصریح کرد: رئیس اتحادیه اروپا نیز تاکید کرده که اروپا نباید احساسی عمل کند. از همان ابتدا هم مشخص بود که این مصوبه اروپا اهداف سیاسی و روانی دارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها