نماینده ولی فقیه در استان همدان:

برنامه‌های دهه فجر باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد

حجت‌الاسلام «شعبانی موثقی» گفت: تمام برنامه‌های دهه فجر باید در فضای مجازی منعکس و پیوست رسانه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۵۶۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ - 25January 2023

برنامه‌های دهه فجر پیوست رسانه‌ای داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان با تاکید بر اینکه بعد از دهه فجر یک جلسه برای ارزیابی گزارشات تشکیل شود، اظهار داشت: باید بررسی شود تا تمام برنامه‌ها اجرا شود، زیرا برنامه‌های ارزشمندی هستند.

وی افزود: تلاش شود تا در روز راهپیمایی با برپایی میز خدمت و موکب در طی مسیر به مردم خدمات رسانی ‌شود، همچنین برنامه‌هایی همچون تئاتر و سرودهای انقلابی برگزار شود تا مردم در طی مسیر خسته نشوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی با تاکید بر اینکه تمام برنامه‌های دهه فجر پیوست رسانه‌ای داشته باشند، گفت: برنامه‌ها حتما در فضای مجازی منعکس و پیوست رسانه‌ای داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام تلاش شود تا مشکلات جزیی مردم حل شود، گفت: حل برخی مسایل کشوری در اختیار ما نیست، اما می‌توان گاهی با حل مشکلات جزئی در بین اهالی یک محله، نشاط اجتماعی ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه بعضی از مشکلات جزئی سال‌ها در سطح شهر باقی مانده‌اند، تصریح کرد: حل این مشکلات نیاز به بودجه اساسی ندارد؛ فقط یک مدیریت می‌خواهد تا بتوان مردم را امیدوار کرد به طور مثال شهرداری تلاش کند در بحث آزادسازی وسایل ضبط شده تخفیف‌هایی اعمال کند و مشکلات جزئی بسیاری از مردم را حل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار