دیدار صمیمانه وزیر دفاع با کارکنان و کادر درمانی بیمارستان شهید دکتر چمران؛

امیر سرتیپ آشتیانی: میزان خدمت‌رسانی به آحاد مردم و مراجعین باید در شأن هموطنان و نیرو‌های مسلح باشد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به همراه معاونین و مسئولان وزارت دفاع با حضور در بیمارستان شهید دکتر چمران با کادر درمان و کارکنان این بیمارستان در فضای صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۶۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ - 25January 2023

امیر سرتیپ آشتیانی: میزان خدمت‌رسانی به آحاد مردم و مراجعین باید در شأن هموطنان و نیرو‌های مسلح باشدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این مراسم دیدار با کادر درمان و کارکنان این بیمارستان شهید چمران با درود به روان پاک شهدای مدافع سلامت به ویژه شهدای بیمارستان چمران و همچنین تبریک ماه مبارک رجب المرجب طی سخنانی اظهار داشت: مسئله معیشت، مسکن و سلامتی از موضوعات و نیازی اساسی برای هر انسانی است که توجه و تأمین آن‌ها ضروری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه کادر درمان و نیرو‌های مدافع سلامت در زمان بروز بلایا، حوادث، جانفشانی کرده و برای سلامت و نجات جان انسان‌ها که عزیز‌ترین سرمایه‌ی عمرشان است تلاش می‌کنند تصریح کرد: این قشر برای انجام رسالت و خدمت به همنوعان خود نباید دغدغه و مشغله‌ی ذهنی مرتبط با ساختار‌های کاری داشته باشند؛ چرا که دقیقاً این موضوع بر سلامت و میزان خدمت گذاری به مراجعان و بیماران اثر دارد.

امیر سرتیپ آشتیانی با یادآوری نیاز‌های ضروری و بدیهی هر انسان از جمله معیشت، امنیت و سلامت خاطرنشان ساخت: نیازمندی‌های بشری در لوای سلامت و تندرستی، حلاوت و شیرینی پیدا میکند و بر این اساس بخش مهمی از سلامت مردم با خدمات و اقدامات جامعه پزشکی و کادر درمان تأمین و معنا میابد و ضروریست میزان خدمت رسانی به آحاد مردم و مراجعین در شأن هم وطنان و نیرو‌های مسلح باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه کادر درمان به لحاظ ذهنی و روحی باید درسطح مطلوبی باشند تا بتوانند به مردم و بیماران خدمت نمایند افزود: بخشی از انتظارات کادر بیمارستان مرتبط با ساختار‌های سازمانی و بخشی نیز مرتبط با حوزه مدیریتی و در نهایت بخشی از انتظارات مرتبط با ظرفیت‌ها و امکانات موجود است که برقراری تعادل در هر سه حوزه و اداره‌ی امور به نحوی که بالاترین میزان رضایت در بین مراجعین و بیماران را ایجاد کند، مورد انتظار و مد نظر است.

امیر آشتیانی با بیان اینکه مدیریت بیمارستان، مدیریتی از نوع سطح بالاست گفت: در مدیریت بخش‌های خدماتی به ویژه حوزه درمانی، بهره دهی هم باید بالا باشد و مراجعین باید کمترین دغدغه و بیشترین رضایت مندی را داشته باشند و البته در نیل کامل به این هدف، انتظارات کادر درمان و نیرو‌های شاغل در این حوزه اعم از بخش خدمات، پشتیبانی، اداری و درمانی باید دیده و مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت، یک وظیفه‌ی همگانی است و همه (اعم از نیرو‌های بیمارستان و مدیران بالادستی) در میزان بهبود عملکرد بیمارستان نقش دارند گفت: انتظار وزارت دفاع از بیمارستان چمران بیمارستانی در تراز نیرو‌های مسلح است.

در ادامه‌ی این دیدار، کادر بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران انتظارت و نیازمندی خود را در فضای صمیمانه با وزیر دفاع مطرح و مطرح کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها