معاون عمرانی استاندار همدان خبر داد؛

افتتاح بیش از ۹۵۶ پروژه به مناسبت دهه فجر در استان همدان

«تیموری» گفت: در دهه مبارک فجر امسال بیش از ۹۵۶ پروژه در سطح استان همدان با اعتباری بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد ریال، افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 25January 2023

افتتاح بیش از ۹۵۶ پروژه به مناسبت دهه فجر در استان همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «فرزاد تیموری» معاون عمرانی استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان همدان با بیان اینکه از ابتدای دی‌ سال جاری مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها برای هماهنگی برنامه‌های دهه فجر صورت گرفته است، اظهار داشت: در دهه مبارک فجر امسال شاهد افتتاح بیش از ۹۵۶ پروژه در سطح شهرستان‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد و ۹۹۴ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال خواهیم بود که به صورت شهرستانی احصا شده است.

تیموری با بیان اینکه ۱۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد و ۵۱۹ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال کلنگ زنی خواهند شد، گفت: جمع کل پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی حدود ۴۳ هزار و میلیارد و ۵۱۳ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های مختلف نیز پروژه‌هایی را افتتاح خواهند کرد که با سیاست گذاری استاندار، در طول ایام دهه فجر شاهد افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار همدان متدکر شد: برای بحث شهرداری و دهیاری دستورالعمل خاصی از جانب وزارت کشور تعیین و بالطبع به تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ابلاغ و کمیته آذین بندی در معاونت تشکیل و پیگیری شده با همکاری نزدیک فرمانداران آذین‌بندی و فضاسازی مناسب در ایام دهه فجر سطح شهر‌ها انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار