نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

رمز جاوید ماندن شهدا، اطاعت از ولی خدا است

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه رمز مانایی شهدا، اطاعت از، ولی خدا و امام (ره) است، گفت: یکی از رمز‌های ماندگاری اسلام تا به‌امروز داشتن پیروانی همچون اصحاب امام حسین (ع) بوده است.
کد خبر: ۵۶۹۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ - 25January 2023

رمز جاوید ماندن شهدا، اطاعت از ولی خدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده  ولی فقیه در استان گیلان عصر امروز در اولین سالگرد شهادت سردار فرهنگ و رسانه، جانباز شهید حاج «محمود عاطفی» با اشاره به مسیر شهدا و مجاهدان راه خدا که به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی حفظ شود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز الگوی جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به آثار معنوی زیارت مزار شهدا، تصریح کرد: هر زمان که به زیارت شهدا می‌آییم سعی کنیم تجدید بیعت روحی و معنوی داشته باشیم چراکه
رمز مانایی مسیر حق در سایه تلاش و مجاهدت‌های شهدا و کسانی رقم خورده است که در این مسیر نورانی گام برداشته و نقش‌آفرین بودند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در همه نهضت‌ها، عده‌ای مطیع، ولی خدا بوده‌اند، افزود: در روزگار ما هم مردان و زنانی بوده‌اند که به خواسته‌ها و مطالبات اولیاءالله و، ولی خدا لبیک گفته و در مسیر حق جانفشانی کردند تا جایی‌که امام (ره) فرمود: «مردم روزگار ما از مردم روزگار پیامبر (ص) در مکه و مدینه و از مردم روزگار امیرالمومنین علی (ع) در کوفه و از مردم روزگار امام حسین (ع) بالاتر هستند».

امام جمعه رشت اضافه کرد: بیش از ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب‌ها می‌گذرد و در این سال‌ها مسیر و خطی که توسط امام (ره) پایه‌گذاری شد، با نقش‌آفرینی مردان و زنان مجاهد مستحکم‌تر شد تا جایی‌که امروز دشمنان را در همه عرصه‌ها وادار به عقب‌نشینی کرده‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت توجه مردم به ایا‌م‌الله‌ها تصریح کرد: ایام‌الله به روز‌هایی گفته می‌شود که در آن روز‌ها موجبات ارتقاء و سعادت مردم مسلمان فراهم شده است و روز‌هایی که دارای چنین شاخصه ویژه‌ای باشد، ایام‌الله است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، ۲۲ بهمن ماه و روز‌های شهادت مردان خدا و شهدا را از ایام‌الله دانست و افزود: مستکبران تمام ساز و کار‌های خود را برای جنگ با این مردم بسیج کردند، چون ما سروقامتان همیشه جاویدی همچون شهدا داریم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تا زمانی‌که شهدا و این مردم خوب را دارد هرگز در دنیا شکست نخورده و نخواهد خورد، گفت: هیچ صاحب قدرتی در دنیا امروز جرأت جنگ نظامی با این مردم ندارد اگرچه جبهه عربی، عبری و غربی تمام امکانات‌شان را به کار گرفته‌اند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه مردم خوبِ ایران هیچ وقت حضور موثر در صحنه را رها نکرده و نخواهند کرد گفت: امسال هم در ایام مخنلف همچون ۱۳ آبان ماه شاهد حضور میلیونی مردم در صحنه حمایت از آرمان‌های انقلاب بوده‌ایم که نشان‌دهنده فهم و بینش زنان و مردان ما است.

وی با اشاره به این گفته علامه حسن‌زاده آملی مبنی بر اینکه «گوش‌تان به دهان رهبری باشد، چون ایشان گوششان به دهان حجةبن‌الحسن (عج) است» بیان کرد: امروز هم برای حفظ اسلام و جامعه اسلامی باید گوشمان به دهان، ولی خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه دشمنان در اغتشاشات اخیر اصلِ اسلام و رهبری را مورد آماج حملات همه‌جانبه قرار دادند، زیرا می‌دانند رهبر معظم انقلاب اسلامی دیده‌بان بیدار امت اسلام و دنیای بشریت است تصریح کرد: مردم ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و هرچه تهاجم دشمن علیه این دیده‌بان امت بیشتر شود، حمایت مردم و ملت‌های مسلمان نیز از رهبری بیشتر خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی، رمز مانایی شهدایی همچون حاج محمود عاطفی و سایر شهیدانِ جاوید را اطاعت از، ولی خدا و امام (ره) عنوان کرد و افزود: جوانان‌مان مطیع، ولی خدا بودند و این مهم باید به نسل‌های معاصر و آینده و حتی سایر سرزمین‌ها انتقال داده شود.

امام جمعه رشت خاطرنشان کرد: یکی از رمز‌های ماندگاری اسلام تا به‌امروز داشتن پیروانی همچون اصحاب امام حسین (ع) بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها