مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

«ابوالفتح‌زاده» گفت: جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۵۶۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ - 25January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «جابر ابوالفتح‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای معاونان این نهاد اظهار داشت: همواره همگرایی، همدلی و پرهیز از حاشیه‌سازی، اساس فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است و قطعاً همین رویّه با قدرت بیش‌تر ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی حداکثری به ایثارگران، رمز موفقیت در ایفای این رسالت خطیر را همگرایی و پرهیز از حواشی دانست و گفت: از همه همکاران انتظار دارم متعهدانه در جهت خدمت به آحاد مردم به خصوص ایثارگران عزیز تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر هم اشاره و اظهار داشت: جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: در این ایام، تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا به ویژه خانواده شهدای گرانقدر انقلاب و همچنین ایثارگران عزیز باید به شایسته‌ترین وجه انجام شود.

وی به در پیش بودن سالروز عملیات‌های مهم بدر و خیبر نیز اشاره کرد و گفت: رزمندگان آذربایجانی در این عملیات نقش مهمی داشتند و تعداد زیادی از شهدا، جانبازان و آزادگان استان متعلق به این عملیات‌ها هستند و لذا طراحی و اجرای برنامه گرامیداشت این ایثارگران عزیز باید در دستور کار باشد.

«ابوالفتح‌زاده» لزوم تدارک برنامه‌های مناسب جهت اجرا به مناسبت ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا و سالگرد تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را هم مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار