مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تاکیدکرد؛

ضرورت امید آفرینی در برنامه‌ریزی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی

«حجرگشت» از برپایی جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲ هزار و ۳۰۰ مدرسه استان البرز خبر داد و گفت: این جشن‌ها بر پایه امید آفرینی و بالا بردن اعتماد به نفس جمعی و روحیه مشارکت دانش آموزان برنامه‌ریزی شده است.
کد خبر: ۵۶۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸ - 28January 2023
 ۲۳۰۰ مدرسه البرز آماده برگزاری جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌شوند«علی حجر گشت» مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: این جشن‌ها بر پایه مشارکت دانش آموزان و بر اساس امید آفرینی و معرفی دست‌آوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شوند. 
 
این مسئول با اشاره به اینکه دهه فجر، عید انقلاب اسلامی  است؛ افزود: در جهت آشنایی نسل جوان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و اهداف  انقلاب اسلامی  و دست‌آوردهای ارزشمند آن برپایی این جشن‌ها به عهده دانش‌آموزان گذاشته شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه واگذاری اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر به دانش‌آموزان مسبب تقویت حس مسئولیت‌پذیری و آشنایی آنها با چگونگی شکل‌گیری‌ انقلاب اسلامی خواهد شد؛ ادامه داد: باتوجه به تلاش رسانه‌های بیگانه جهت ایجاد فاصله بین نسل جوان کشور با ارزش‌های انقلاب اسلامی از طریق دروغ‌پردازی، تبلیغات منفی و شایعه‌سازی، دهه فجر فرصتی مغتنمی است تا دانش‌آموزان به واسطه مشارکت در برپایی این جشن‌ها فرصت مطالعه و پژوهش درباره انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را به دست آورند.
 
حجر گشت با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال القاء روحیه یاس و ناامیدی به جامعه است؛ تصریح کرد: امیدآفرینی و معرفی دست آوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر در مدارس استان البرز است.
 
مدیر‌کل آموزش و پرورش استان البرز از به صدا در آمدن زنگ انقلاب اسلامی همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در دوازدهم بهمن ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: سرود ملی و سرودهای انقلابی ویژه دهه فجر توسط دانش آموزان در همه مدارس استان البرز به جهت ایجاد همبستگی و نشاط دانش‌آموزی و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی از طریق ابزار هنر به نسل جوان اجرایی خواهد شد.
 
انتهای یپام/
نظر شما
پربیننده ها