بیانیه حوزه علمیه اصفهان در پی هتک حرمت قرآن کریم؛

اهانت به ساحت مقدس‌ترین کتاب آسمانی گناه و معصیت نابخشودنی است

حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اهانت به قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹ - 26January 2023

اهانت به ساحت مقدس‌ترین کتاب آسمانی گناه و معصیت نابخشودنی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حوزه علمیه اصفهان در محکومیت اهانت به قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

در سایه‌ی شوم حمایت دولت‌های غربی و صهیونیستی و در ادامه دشمنی سازمان‌یافته و هدفمند با ادیان الهی، این‌بار شاهد به آتش کشیدن قرآن کریم، دل و جان میلیون‌ها مسلمان در مقابل سفارت‌خانه کشور ترکیه در سوئد بودیم .

اهانت به ساحت مقدس‌ترین کتاب آسمانی گناه و معصیت نابخشودنی است. کتاب آسمانی منشوری جاودان و برنامه‌ای متعالی از مکتبی انسان ساز است، آن هم به بهانه آزادی عقیده،  تعدی آشکار به عقیده امت اسلامی است، هتک حرمت قرآن کریم، هتک حرمت تمامی ارزش‌های الهی و آزادی‌خواهان جهان است و بدیهی است که با این اعمال مذبوحانه بیش از پیش منفور جهانیان شده و روند اضمحلالشان را تسریع خواهند کرد.

بنابراین بر همه مسلمانان لازم است که با وحدت عمل در سایه تعالیم روح بخش قرآن و اعتقاد به مبانی اسلام با نقشه‌های استکبار مبارزه کنند‌ و توطئه‌های آنها را نقش بر آب کنند.

ضمنا عدم واکنش بازدارنده و مؤثر مجامع بین‌المللی در مقابل این اقدامات وقیحانه، منجر به نهادینه شدن خشونت، ایجاد شکاف میان جوامع و پیروان ادیان و تزلزل مبانی همزیستی مسالمت‌آمیز خواهد شد.

طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان ضمن محکومیت این اقدام شیطانی و پلید از تمامی دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت خارجه و قوه قضائیه درخواست پیگیری عاجل و حقوقی کامل از مجامع بین‌المللی و ذیصلاح را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار