آیت‌الله سبحانی:

فعالیت‌های قرآنی در کشور باید تقویت شود

این مرجع تقلید شیعیان گفت: باید جوانان را با قرآن و معارف اسلامی آشنا کنیم که این امر موجب عدم تضعیف اعتقادات آنان و ایجاد مصونیت خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 26January 2023

فعالیت‌های قرآنی در کشور باید تقویت شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله جعفر سبحانی پیش از ظهر پنجشنبه اظهار داشت: باید جوانان را با قرآن و معارف اسلامی آشنا کنیم که این امر موجب عدم تضعیف اعتقادات آنان و ایجاد مصونیت خواهد شد.

آیت‌الله سبحانی با اشاره به اهمیت نشر افزود: ناشران کتاب‌های دینی و علمی چراغ به دستانی هستند که راه را برای جامعه روشن می‌کنند تا جامعه پشت سر آنان حرکت کنند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: قم بعد از تهران مهمترین ناشران را دارد و صد‌ها چاپخانه در قم فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز ناشران مشکل کاغذ دارند خاطرنشان کرد: مؤلفان و ناشران خودشان نمی‌توانند برای تهیه کاغذ اقدام کنند و مشکلاتی در این زمینه دیده می‌شود.

آیت‌الله سبحانی با بیان بیان اینکه به دلیل گرانی چاپ برخی از مؤلفان امروز آثار خود را دیجیتالی ارائه می‌کنند اضافه کرد: کاغذ گران موجب می‌شود اشتغال‌ها در عرصه چاپ نیز کمرنگ شود و بسیاری از فرصت‌های شغلی در این حوزه از دست برود که در این راستا وزارت ارشاد باید برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد.

این مرجع تقلید در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی باید تقویت شود و توجه به این عرصه مهم است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها