حماس: رژیم اشغالگر قدس تاوان جنایت در جنین را خواهد داد

دفتر سیاسی جنبش حماس فلسطین اعلام کرد که رژیم اشغالگر، تاوان جنایت امروز خود در اردوگاه جنین را خواهد داد و پاسخ مقاومت به تاخیر نخواهد افتاد.
کد خبر: ۵۶۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 26January 2023

حماس: رژیم اشغالگر تاوان جنایت امروز در جنین را خواهد دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به جنایت امروز رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین و شهادت دست‌کم ۹ فلسطینی و مجروحیت ۲۰ نفر دیگر واکنش نشان داد.

به نوشته وبگاه «شهاب»، وی گفت: رژیم اشغالگر، بهای جنایت صبح امروز در جنین و اردوگاه آن را پرداخت خواهد کرد و پاسخ مقاومت به تاخیر نخواهد افتاد. اراده ملت ما قدرتمندتر از جنایت رژیم اشغالگر است و جنین و کرانه باختری و ساکنان آن شکست‌ناپذیر باقی خواهند ماند و این هدف قرار دادنها تنها بر قدرت و عزم آن برای مقابله خواهد افزود.

از صبح امروز، نظامیان تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین یورش بردند که با مقاومت رزمندگان فلسطینی مواجه شدند.

خبرنگار نظامی شبکه صهیونیستی «کان» اعلام کرد که عملیاتی غیرعادی در جنین در جریان است و نیروهای شاباک مستقیما آن را هدایت می‌کنند.

برخی منابع صهیونیستی نیز ادعا کردند که هدف از عملیات گسترده امروز در جنین، دستگیری یکی از اعضای برجسته جنبش جهاد اسلامی است و  این عملیات پس از آن صورت گرفت که اطلاعات دقیقی در خصوص قصد مقاومت فلسطین برای انجام یک عملیات بسیار بزرگ در فلسطین اشغالی به دست شاباک رسید.‌‌

سپس اعلام شد که هدف از جنایت امروز صهیونیست‌ها در جنین، بازداشت یا ترور سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی بود که در نهایت به شهادت نه فلسطینی و مجروحیت 20 نفر به پایان رسید و صهیونیست‌ها عقب‌نشینی کردند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار