فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

کشف ۵ قبضه اسلحه غیر مجاز در طرح ذوالفقار پلیس نجف آباد

سرهنگ «گوهری آرانی» از کشف ۵ قبضه اسلحه جنگی و شکاری، ۴ دستگاه خودو و یک دستگاه موتورسکیلت مسروقه و کشف ۵۱ فقره سرقت با اجرای مرحله پنجاه و یکم از طرح ذوالفقار این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 26January 2023

کشف ۵ قبضه اسلحه غیر مجاز در طرح ذوالفقار پلیس نجف آبادبه گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «ميثم گوهری آرانی» فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله پنجاه و يکم از طرح ذوالفقار با هدف پاکسازی نقاط آلوده و پيشگيری از گسترش کانون‌های جرم در سطح شهرستان نجف آباد به اجرا گذاشته شد.

وی از دستگيری ۲۴ نفر سارق سابقه‌دار و کشف ۵۱ فقره سرقت در این طرح خبر داد و عنوان کرد: کشف ۴ دستگاه خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه و همچنين کشف دو قبضه اسلحه جنگی و سه قبضه اسلحه شکاری غير مجاز از دیگر دستاوردهای طرح مذکور بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بيان اينکه متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحويل داده شدند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های ذوالفقار با هدف افزایش امنيت در محلات، افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و ایجاد ناامنی در بین مجرمان و قانونشکنان به صورت مرتب و مداوم در دستور کار این فرماندهی است و شهروندان نيز می‌توانند با اطلاع موارد مشکوک به مركز فوريت‌های پليس ۱۱۰ در امنیت محله و شهر خود سهیم شوند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها