فرماندار اراک:

سرکشی از نیازمندان از برنامه‌های ویژه دهه فجر است

«هادی» گفت:سرکشی از نیازمندان و محرومان به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی، از برنامه‌های ویژه در دهه مبارک فجر این شهرستان است.
کد خبر: ۵۶۹۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ - 26January 2023

سرکشی از نیازمندان از برنامه‌های ویژه دهه فجر استبه گزارش دفاع‌پرس، از اراک «امیر هادی» فرماندار اراک در نشست شورای اداری شهرستان اراک، در سالن غدیر استانداری مرکزی با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و ماه رجب، اظهار داشت: سرکشی از نیازمندان و محرومان به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی، از برنامه‌های ویژه در دهه مبارک فجر این شهرستان است و در این راستا بسته‌های حمایتی نیز در نظر گرفته شده است.

 
فرماندار اراک افزود: دیدار مدیران و همه دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری برنامه پرشور در دهه مبارک فجر، از دیگر تاکیدات مورد انتظار در شهر و روستاها است.
 
وی بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان اراک و پشتیبانی استانداری مرکزی، ۲۰۰ پروژه در حوزه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری پنج‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
فرماندار اراک عنوان کرد: حرکت در مسیر جهاد تبیین به عنوان یکی از سفارشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب، در دستور کار جدی قرار دارد و به همین منظور، قرارگاه سردار شهید آنجفی در این شهرستان راه‌اندازی شد.
 
هادی اظهار داشت: در فاز نخست و به صورت نمونه، چهار دستگاه آموزش و پرورش نواحی یک و ۲، ادارات ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در اجرای برنامه‌های این قرارگاه انتخاب شدند که باید برنامه‌های منسجم را با جدیت در پیش بگیرند و این برنامه پس از موفقیت، در سایر دستگاه‌های شهرستان، اجرایی می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها