رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

برگزاری تجمع نمازگزاران قزوینی پس از اقامه نماز جمعه

حجت الاسلام «شهسواری »گفت: در پی اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی براجتماع سراسری نمازگزاران جمعه در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، تجمع اعتراضی در محکومیت اهانت به قرآن کریم، پس از اقامه نمازجمعه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۵ - 26January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام «شهسواری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: در پی اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی براجتماع سراسری نمازگزاران جمعه در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، تجمع اعتراضی در محکومیت اهانت به قرآن کریم پس از اقامه نمازجمعه فردا هفتم بهمن توسط نمازگزاران جمعه استان قزوین، برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهسواری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند؛ اهانت جنون آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان میدهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. خاطرنشان کرد: در پی اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و سکوت مرگبار مجامع بین المللی در مقابل اهانت به مقدسات که این اقدام سخیف قلوب همه مسلمانان را جریحه دار ساخته است.

وی گفت: به همین منظور نمازگزاران جمعه قزوینی فردا بعد از اقامه‌ نماز جمعه در میعادگاه های نمازجمعه تجمع اعتراضی در محکومیت این اقدام سخیف بر پا خواهند کرد.

وی در پایان عنوان کرد: بدینوسیله از مردم انقلابی قزوین دعوت می شود با حضور در نماز جمعه و برپایی تظاهرات و تجمع این جسارت ها را محکوم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار