فرمانده دفاع مقدس:

مستند «روایت ۲۵» نقش بسزایی در «جهاد تبیین» دارد

سردار «کهنسال» گفت: تهیه و تقدیم مستند «روایت ۲۵» که روایت از جان گذشتگی مردم سرزمینمان است نقش بسزایی در جهاد تبیین و منویات رهبر معظم انقلاب دارد.
کد خبر: ۵۶۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ - 26January 2023

مستند «روایت ۲۵» نقش بسزایی در «جهاد تبیین» داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جلسه‌ سیاستگذاری و پشتیبانی از مجموعه مستند «روایت ۲۵» امروز با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مازندران، سردار «کمیل کهنسال» سردار «اکبرنژاد» سردار رستمیان» و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و دفاع مقدس در صدا و سیما برگزار شد.

سردار «کمیل کهنسال» فرمانده دفاع مقدس با اشاره به لزوم مشارکت مدیران در توسعه ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز مازندران با مدیریت «هادی ابراهیمی» درخشنان‌ترین سال‌های توسعه ترویج فرهنگ دفاع مقدس را پشت سر گذاشته است.

وی از نقش فاخر برنامه «روایت ۲۵» شبکه مازندران که در یک سال گذشته تهیه و پخش شده است گفت و افزود: در دنیایی که دشمنان با ایجاد هجمه و حمله‌های رسانه‌ای قصد تضعیف و ناامیدی ملت را دارند، تهیه و تقدیم این آثار که روایت از جان گذشتگی مردم سرزمینمان است نقش بسزایی در جهاد تبیین و منویات رهبر معظم انقلاب دارد.

سردار کهنسال به ادامه دار بودن تهیه این برنامه با محتوای بیشتر و پر مخاطب‌تر در سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تقدیر از مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران به جهت پوشش برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و بویژه یادواره‌های شهدا، تشییع شهدای گمنام و تولید مستند روایت ۲۵، بر لزوم ترویج و نشر فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز جامعه تأکید کرد و گفت: ویژه برنامه روایت ۲۵ به نقش ارتش، سپاه، فراجا، بسیج، جهاد و گروه‌های مردمی در دفاع مقدس می‌پردازد.

«هادی ابراهیمی» مدیر کل صدا و سیمای مازندران نیز با اشاره به این که مازندران پایتخت یادواره‌های شهدا در کشور است، گفت: با پوشش خبری و تولید محتوا از مجاهدت‌های دفاع مقدس و محور مقاومت همواره پل ارتباطی میان مخاطب و صاحبان این مجاهدت‌ها برقرار بوده و دو سریال حماسی در استان مازندران در حال تهیه و تولید است.

در پایان این جلسه لوح تقدیر «مهدی سعادتی» نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به «هادی» ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران و «باکویی» تهیه کننده مستند روایت ۲۵ اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار