فرمانده نهاجا:

نیروی هوایی همواره در نوک پیکان نبرد است

امیر سرتیپ واحدی گفت: نیروی هوایی همواره در نوک پیکان نبرد است و به خوبی ازعهده این وظایف خطیر بر آمده است.
کد خبر: ۵۶۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ - 26January 2023

نیروی هوایی همواره در نوک پیکان نبرد استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، مسئولان شهرستان‍های دزفول و اندیمشک، آیین فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای اف ۵ در پایگاه هوایی وحدتی دزفول برگزار شد.

امیر سرتیپ واحدی در این مراسم با تجلیل از یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی گفت: یکی از دستورات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حفظ جایگاه نخبگان و استفاده از توانایی‌های جوانان است و آموزش خلبانان جوان که امروز شاهد فارغ التحصیلی جمعی از این عزیزان هستیم یک خودباوری است که برگرفته از همین دستورات هوشمندانه معظم‍له است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) با بیان اینکه منویات ایشان هدایت گر است اظهار کرد: معظم‍له همواره قبل از مواجهه با مشکلات، خطرات را پیش‍بینی کرده و در بیانات‍شان به آن‌ها اشاره می‌کنند، امروز که جنگ شناختی و جهاد تببین در اکثر سخنرانی‌های مقام معظم رهبری (مدظله) بیان می‌شود باید سرلوحه برنامه ریزی‌های سازمانی قرار گیرد.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و ایام دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی خاطر نشان کرد: نیروی هوایی همواره در نوک پیکان نبرد است، چه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و چه در ۱۹ بهمن که مزین به نام نیروی هوایی است و چه در روز‌های نخست جنگ تحمیلی، این نیروی الهی از عهده این وظایف خطیر به خوبی بر آمده است.

امیر سرتیپ واحدی در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده شهید حسین نامنی که این دوره از آموزش خلبانان به نام این شهید گرانقدر نامگذاری شده بود و همچنین تجلیل از قهرمان دفاع مقدس و رکورد دار عمل‌های جراحی جنگ دکتر ناصر تابش از فارغ‍التحصیلان و فرمانده نمونه تقدیر کرد.

انتهای پیام/۹۳۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار