نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان:

جوانان ما از ابتکارات خوبی در مواجهه با بحران‌های مختلف برخوردارند

آیت‌الله «فلاحتی» گفت: در ایام شیوع کرونا، همه برای مقابله با این ویروس منحوس بسیج شدند که‌ نشان‌دهنده ابتکار، ایده و اراده خوب جوانان، دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه در مواجهه با بحران‌های مختلف است.
کد خبر: ۵۶۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳ - 26January 2023

جوانان ما از ابتکارات خوبی در مواجهه با بحران‌های مختلف برخوردارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز در دیدار با مدیرعامل بیمه سلامت کشور با اشاره به ضرورت توجه به مطالبات مردم اظهار داشت: بیان مطالباتی که قابلیت حل شدن دارد باعث می‌شود تا دشمنان نتوانند از خلأ‌ها علیه نظام اسلامی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات فراوانی در حوزه توسعه و گسترش نظام سلامت ادائه داده است، تصریح کرد: قبلاً در بسیاری از روستاها، بیماری‌های کمیاب باعث مرگ و میر افراد می‌شد، اما این بیماری‌ها امروزه درمان می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی ضمن توصیه به پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رصد بیماری‌های رایج در جامعه، خاطرنشان کرد: در ایام شیوع کرونا، همه برای مقابله با این ویروس منحوس بسیج شدند که نشان‌دهنده ابتکار، ایده و اراده خوب جوانان، دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه در مواجهه با بحران‌های مختلف است.

امام جمعه رشت با اشاره به موفقیت‌های نظام اسلامی در درمان بیماری‌های مختلف ابراز داشت: ایران در حوزه درمان بیماری‌هایی همچون سرخک خوش درخشید و در حوزه کرونا نیز ۵ واکسن تولید کرده است.

وی با بیان اینکه در بعضی مناطق ایران، بیماری‌هایی رایج است که در دیگر مناطق نیست افزود: بسیاری از ویرانگری‌ها در سایه فقدان نظارت است لذا حتماً داروخانه‌ها و نظارت بر پرداخت‌های بیمه‌ای مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: نظامت سلامت باید بتواند هر از گاهی برآورد‌ها و ارزیابی‌هایی نسبت به طرح‌های اجرایی خود داشته باشد و میزان مفید بودن طرح در جامعه هدف را بسنجد؛ مثلاً طرح دارویار طرح خوبی بود، اما باید دید تمام ساز و کار‌های لازم در آن پیش‌بینی شده یا خیر.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ضرورت جدی گرفتن مساله جمعیت گفت: گیلان رتبه نخست را در کاهش زاد و ولد دارد که نگران‌کننده است و باید فکری برای این مشکل کرد از طرفی فرزندآوری برای سلامت روح و جسم و بقای نسل است و مردم باید متوجه اهمیت آن باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار