فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز:

خودباوری و نوآوری تحریم‌ها در حوزه نیروی هوایی را بی‌اثر ساخته است

امیر «یوسفی» گفت: بی‌اثر شدن تحریم‌های ظالمانه در حوزه نیروی هوایی، بیش از هر چیزی نتیجه خودباوری، ابتکار و نوآوری کارکنان فنی در نگهداری و تعمیرات تجهیزات دراین نیرو است.
کد خبر: ۵۶۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ - 26January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ دوم خلبان «رضا یوسفی» فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز امروز (پنج‌شنبه) در اولین نشست تعالی نگهداری و تعمیرات رده‌های صفی نیروهای مسلح استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: بی‌اثر شدن تحریم‌های ظالمانه در حوزه نیروی هوایی، بیش از هر چیزی نتیجه خودباوری، ابتکار و نوآوری کارکنان فنی در نگهداری و تعمیرات تجهیزات دراین نیرو است.

 وی افزود: تخصص کارکنان نیروی هوایی ارتش در تعمیر و نگهداری تجهیزات پیشرفته این نیرو با وجود بیش از چهار دهه تحریم و هشت سال جنگ نابرابر، بی‌سابقه است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تصریح کرد: نگهداری و تعمیر در نیروی هوایی همواره از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و با صرفه‌جویی‌های ارزی که در این حوزه انجام شده، این نیرو توانسته است یکی از مهم‌ترین سازمان‌های موفق در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور باشد.

امیر سرتیپ دوم «یوسفی» در پایان گفت: برگزاری نشست تعالی نگهداری و تعمیرات در سطح نیروهای مسلح می‌تواند ضمن ارتقای جایگاه نگهداری و تعمیرات، موجب نمایان‌سازی تلاش‌های کارشناسان و مهندسان کشور در یگان‌های صفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار