نماینده ولی فقیه در استان همدان:

نیازمند انسجام سیاستگذاری‌ها در عرصه جمعیت هستیم

حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین «شعبانی» گفت: در سطح استان باید سیاستگذاری ها و حمایت‌ها در عرصه جمعیت انسجام داشته باشد.
کد خبر: ۵۶۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ - 26January 2023

نیازمند انسجام سیاستگذاری‌ها در عرصه جمعیت هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (پنج‌شنبه) در مجمع سلامت استان اظهار داشت: در جامعه امروز شناخت درستی از انسان نداریم. علم همیشه در حال پیشرفت و رشد است، اما در عرصه انسان شناسی آنچنان پیشرفتی نکرده‌ایم.

وی افزود: تمدن غربی به انسان نگاهی مکانیکی دارد و لذا اگر مشکلی ایجاد شود برای انسان، همچون کودک معلول و یا انسان پیری که توانایی ندارد به دنبال حذف آن است.

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه نگاه اسلام به انسان، نگاه به عنوان خلیفه الله است، تصریح کرد: مشکل کاهش فرزند آوری به خاطر مسائلی بود که در دوره‌ای در کشور توسط برخی افراد مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیازمند فهم مشترک در سبک زندگی و تمدنی هستیم، تمدنی که سعادت و آرامش را برای ما ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه در سطح استان باید سیاستگذاری ها و حمایت‌ها در عرصه جمعیت انسجام داشته باشد، گفت: شاید امروز به مهاجرت نخبگان انتقاد وجود دارد، اما برای مقابله با این موضوع باید از نخبگانمان حمایت کنیم.

وی متذکر شد: ما باید دنبال نخبگان برویم و التماس کنیم نه اینکه نخبگان به دنبال آشنا برای انجام فعالیت‌هایشان در دستگاه‌ها باشند. همه نخبگان فرزند این کشور و نسبت به آب و خاک کشور عرق دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها