نماينده ولی فقيه در سپاه شهدای آذربايجان غربی:

یادواره شهدا فرصت ارزشمند برای تجدید میثاق با شهیدان است

حجت‌الاسلام «فیاضی» گفت: شهیدان مایه مباهات و فخر کشور هستند و برگزاری یادواره های شهدا فرصتی ارزشمند برای تجدید عهد و میثاق دوباره با آرمان های این عزیزان است.
کد خبر: ۵۶۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ - 27January 2023

یادواره شهدا فرصت ارزشمند برای تجدید میثاق با شهیدان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین «میثم فیاضی» نماينده ولی فقيه در سپاه شهدای آذربايجان غربی شب گذشته در مراسم نکوداشت 26 شهید روحانی عملیات کربلای 5 و طلبه بسیجی شهید «حسن مختارزاده» که در مسجد اعظم ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان مایه مباهات و فخر کشور هستند و برگزاری یادواره های شهدا فرصتی ارزشمند برای تجدید عهد و میثاق دوباره با آرمان های این عزیزان است.

حجت‌الاسلام فیاضی شهدا را طلایه داران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه معرفی کرد و افزود: به برکت خون این عزیزان این فرهنگ و مسیر همچنان در جامعه استمرار خواهد یافت.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای روحانی، به حضور موثر این قشر در صحنه های مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لذا امروز نیز اگر در نوک حملات دشمنان قرار دارند به این دلیل است که با عزم و ایمانی راسخ در برابر هجمه های آنان ایستاده اند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام «مجتبی نظری» یکی از اساتید حوزه علمیه تبریز نیز طی سخنانی پیروزی انقلاب را ثمره خون شهیدان دانست و گفت: قطع یقین این خون های مطهر ضامن بقای انقلاب نیز خواهند بود.

وی ادامه داد: عملیات کربلای 5 یکی از مهمترین عملیات های دفاع مقدس بود و 26 شهید روحانی آذربایجان غربی که در این عملیات به مقام رفیع شهادت نایل آمدند سند افتخار و عزت این استان هستند.

تجلیل از خانواده شهید «حسن مختارزاده» پایان بخش این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار