امام جمعه موقت ساری:

قرآن نقشه راه است و نور آن خاموش نمی‌شود

حجت‌الاسلام «نصوری» گفت: قرآن نقشه راه محسوب می‌شود و دشمن تلاش می‌کند نور قرآن را خاموش کند که تاکنون موفق نبوده‌اند.
کد خبر: ۵۶۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴ - 27January 2023

قرآن نقشه راه است و نور آن خاموش نمی‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدرضا نصوری» امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه ساری امروز با گرامیداشت درپیش بودن دهه فجر، اثرگذاری انقلاب اسلامی را در جهان بی‌نظیر دانست و اظهار داشت: تمدن سازی و آمادگی برای ظهور از وظایف مهم است و باید فرهنگ جامعه را به فرهنگ انتظار، علم محوری و عالم محوری مبدل کنیم.

وی با گرامیداشت حماسه اسلامی شش بهمن آمل در سال ۶۰ افزود: حماسه ششم بهمن الگو و یک انقلاب کوچک به شمار می‌رود و دیدار با رهبر معظم انقلاب  اسلامی در سالروز حماسه ۶ بهمن، دیدار و تجدید میثاق با رهبر انقلاب است.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه هنوز نسل امروز و جوان با حماسه ششم بهمن بیگانه هستند از هنرمندان خواست تا با تولید آثار هنری و فیلم‌های سینمایی نسبت به نشر و ترویج این حماسه و آشنایی مردم با آن تلاش کنند.

امام جمعه موقت ساری با تاکید براینکه فرهنگ انتظار بر اساس صداقت و مدل پیامبر (ص) بنا شده است، تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی یک تفکر و اندیشه است و باید این فرهنگ نیز نهادینه شود.

حجت الاسلام نصوری بر لزوم  پاسداشت دهه فجر و برپایی پرشور برنامه‌ها تاکید کرد و با محکوم کردن اقدام موهن توهین به قرآن مجید بیان کرد: قرآن نقشه راه محسوب می‌شود و دشمن تلاش می‌کند نور قرآن را خاموش کند که تاکنون موفق نبوده‌اند.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه در حال حاضر توجه به قرآن کریم بیشتر شده است، ادامه داد: در حال حاضر به رغم همه نفاق‌های صورت گرفته، رشد اسلام در جهان بیشتر شده است و نمی‌توانند نور قرآن کریم را خاموش کنند.

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه اهانت به مقدسات نوعی هشدار برای ما محسوب می‌شود، اضافه کرد: قرآن سند بالادستی است و فرزندان و خانواده‌ها باید با قرآن کریم رفیق شوند و در تربیت ما باید قرآن کریم نقش داشته باشد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به جنگ شناختی دشمن خواستار ارتقای سواد رسانه‌ای شد و خاطرنشان کرد: باید سواد رسانه‌ای جامعه را ارتقا دهیم و همه اصناف و مردم باید نسبت به جنگ رسانه‌ای آشنا شوند.

وی با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران اذعان داشت: آن‌ها می‌دانند که سپاه مقتدر ما نهادی مقدس است از این رو درپی تضعیف این نهاد قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار