توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان صورت گرفت؛

تقدیر سردار «کارگر» از فرمانده انتظامی خوزستان بابت همکاری در حوزه دفاع مقدس

سردار مرادحاجتی لوح سپاس اهدایی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تقدیم فرمانده انتظامی خوزستان کرد.
کد خبر: ۵۶۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ - 28January 2023

تقدیر سردار «کارگر» از فرمانده انتظامی خوزستان بابت همکاری در حوزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز میزبان سردار «سید محمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان بود و لوح سپاس اهدایی سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تقدیم وی کرد.

سردار مرادحاجتی ارتباط نزدیک مجموعه انتظامی خوزستان با حوزه دفاع مقدس را بسیار مطلوب دانست و اظهار داشت: تلاش شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در صیانت از مرزها و شهرها و همچنین تامین امنیت زائران و کاروان های میلیونی راهیان نور از جمله بهانه هایی بود که سردار کارگر این لوح سپاس را به نمایندگی از همه پرسنل خدوم انتظامی استان به سردار صالحی تقدیم کردند تا قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی افزود: در حوزه تاریخ شفاهی، تهیه اسناد، چاپ کتاب و تامین نیرو نیز همکاری مطلوبی بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و مجموعه انتظامی خوزستان برقرار است که امیدواریم این روند همچنان با شتاب بیشتری تداوم داشته باشد.

سردار صالحی نیز پس از دریافت لوح سپاس از سوی سردار کارگر، خدمت به اهالی پایتخت دفاع مقدس و همچنین امنیت زائران راهیان نور را یک وظیفه و عنایت الهی دانست و گفت: چه سعادتی بالاتر از این که بتوانیم خادم خوبی برای ارزش های متعالی دفاع مقدس در سرزمین حماسی خوزستان باشیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار