همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی؛

جشنواره دانش‌آموزی «فجر ۴۴» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فرهنگی و هنری «فجر ۴۴» ویژه دانش آموزان استان آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۸ - 29January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره فرهنگی و هنری «فجر ۴۴» به همت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا و اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برگزار می‌شود. 

این جشنواره در محورهای سرودخوانی، نمایش و تئاتر، کاریکاتور و مترسک‌سازی و مجری‌گری و گویندگی بوده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مرحله ناحیه‌ای، حداکثر تا ۲۰ بهمن اقدام به ارسال آثار کنند. مرحله استانی نیز ۲۹ بهمن ‌برگزار خواهد شد.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره، شرکت همه دانش آموزان دختر و پسر در تمام مقاطع تحصیلی آزاد است. در بخش سرودخوانی اعضای گروه سرود حداقل ۱۲ نفر و حداکثر ۱۸ نفر باید باشد و اجرای سرودهایی با مضامین نو و متناسب با موضوعات روز دارای امتیاز بیش‌تر خواهد بود.

‌همچنین مواردی نظیر استفاده از نمادهای بسیج، نمادهای یوم‌الله ۲۲ بهمن و لباس متحدالشکل امتیاز ویژه برای شرکت‌کنندگان در برخواهد داشت. 

علاقه‌مندان برای انتخاب سرود و کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به نشانی اینترنتی basij_azar_shargi در پیام‌رسان‌های مجازی مراجعه کنند.

جشنواره دانش‌آموزی «فجر ۴۴» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار