مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان خبر داد؛

بهره‌مندی ۱۱۴ مددجوی کمیته امداد امام خمینی زنجان از خدمات تسهیلات معافیت سربازی

«صالحی» گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۱۱۴ نفر از فرزندان ذکور مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی زنجان از خدمات تسهیلات سربازی بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۵۶۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، «روح‌الله صالحی» مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان امروز در جلسه معاونان اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان اظهار داشت: یکی از سر فصل‌های خدمتی در حوزه حمایت‌های اجتماعی به معیشت خانواده‌های تحت حمایت ارائه تسهیلات سربازی فرزندان ذکور مددجویان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۱۱۴ نفر از فرزندان ذکور مددجویان عزیز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از خدمات تسهیلات نظام وظیفه بهره‌مند شده‌اند، افزود: یکی از اهداف مهم ارائه این خدمات فراهم کردن و تسهیل‌گری در توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه از ۱۱۴ مورد خدمات اشاره شده ۳۳ مورد معافیت سربازی برای فرزندان ذکور مددجویان انجام شده است، ادامه داد: ۳۶ نفر از این فرزندان هم از کاهش تعرفه خدمت سربازی و ۴۵ نفر از انتقال سربازی به محل سکونت بهره‌مند شده‌اند.

صالحی اضافه کرد: فرزندان خانواده‌های مددجو پس از معافیت با استفاده از تسهیلات اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی وارد عرصه کسب و کار شده و در فرآیند توانمندسازی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها