معاون سیاسی استانداری همدان:

برنامه‌های دهه فجر با هدف امیدآفرینی و اعتمادافزایی اجرا شود

«رضانیا» با تاکید بر اینکه اقدامات دهه فجر امسال باید فراتر و بهتر‌ از سال‌های گذشته باشد، گفت: روایتگری در ایام‌الله دهه فجر باید براساس واقعیت و با هدف امید آفرینی و اعتماد‌افزایی صورت گیرد.
کد خبر: ۵۶۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 28January 2023

برنامه‌های دهه فجر با هدف امیدآفرینی و اعتمادافزایی اجرا شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «حسن رضانیا» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، امروز (شنبه) در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر باید به عنوان مهم‌ترین پروژه‌ در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی مردم باشد تا نقشه‌های شوم دشمنان و رسانه‌های معاند خنثی شود‌.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات دهه فجر امسال باید فراتر و بهتر‌ از سال‌های گذشته باشد، تصریح کرد: تمام اقدامات و فعالیت‌هایی که مجموعه مدیریتی استان انجام می‌دهد برای امیدآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام است. 

رضانیا با بیان اینکه محور اقدامات و فعالیت‌های ما باید مردم‌ باشد، گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی بوده، بنابراین مراسمات دهه فجر باید مردم‌پایه باشد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۹۵۰ پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شده و به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: بیش از ۱۵۰ پروژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر، کلنگ‌زنی می‌شود.

معاون سیاسی استاندار همدان یادآور شد: روایتگری در ایام‌الله دهه فجر باید خلاقانه، مبتکرانه، فعالانه و بر اساس واقعیت و با هدف امید آفرینی و اعتماد‌افزایی صورت گیرد. 

وی تصریح کرد: از ظرفیت‌ رسانه‌های استان در روایتگری و از ظرفیت حوزه هنری و هنرمندان در راستای شیوه‌‌های بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده شود‌.

رضانیا با تاکید بر اینکه از ظرفیت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین ظرفیت‌های مردمی در حوزه اطلاع‌رسانی استفاده شود، عنوان کرد: برنامه‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه ایام‌ الله دهه مبارک فجر، به دبیرخانه ستاد دهه فجر استان ارائه شود.

وی با بیان اینکه از دستگاه‌های اجرایی استان که در دهه فجر عملکرد قابل قبولی داشته باشند تقدیر و تجلیل می‌شود، متذکر شد: قرارگاه اطلاع‌رسانی را با محوریت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان و شهرستان‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار