فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

شهدا سفیران جهاد تبیین در جامعه هستند

سردار«جهانبخش» گفت: شهدا سفیران جهاد تبیین، بصیرافزایی و روشنگری در جامعه هستند و با پیروی از راه آنها می‌توان مسیر حق و باطل را از هم تشخیص داد.
کد خبر: ۵۶۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ - 28January 2023

شهدا بهترین سفیران تبیین و روشنگری در جامعه هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «رحیم جهانبخش» فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی امروز (شنبه) در مراسم یادواره 33 شهید یگان ویژه استان آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد اظهار داشت: شهدا اگرچه به ظاهر در جمع ما نیستند اما اسم و رسم آنها بر بلندای تاریخ و فرهنگ کشور می‌درخشد.

وی گفت: با مرگ یک شهید هزاران میلاد رخ  می‌دهد و حضور باشکوه مردم در تشییع جنازه شهدا نشان از همین دلدادگی به فرهنگ ایثار و شهادت است.

سردار جهانبخش شهدا را بهترین معیار، محک و سنجش انتخاب راه حق دانست و بیان کرد: لذا هرجا که حس کردیم راه را می‌خواهیم گم کنیم و یا فتنه‌هایی در پیش است می‌توانیم با توسل بر حبل المتین شهدا مسیر درست را تشخیص دهیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: شهادت در ایران و اسلام صبغه بلندی دارد اما آنچه که به مرور زمان و مکان این واژه را تفسیر و ارزش شهادت را تبیین می کند پیچیدگی و فتنه هایی است که در پیچ های تاریخی با آن مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: امروز اگر در بین مردم، خواص و عموم شاهد ریزش هایی هستیم این تازگی ندارد چراکه این ریزش ها همواره در طول تاریخ اسلام بوده و خواهد بود و ما ماندگاری این نظام متعالی و هیمنه مقاومت و استقامت دینی را مرهون رویش های عصر حاضر هستیم.

سردار جهانبخش با گرامیداشت یاد و خاطره 33 شهید یگان ویژه استان آذربایجان غربی ادامه داد: هر یک از این شهدا یک مکتب و قواره ای از مقاومت هستند که اگر بخواهیم در یک جمله بیان کنیم باید بگوییم یگان ویژه محفل رویش حاج قاسم ها است، شهدایی که ماندگاری و اقتدار کشور مدیون فداکاری این عزیزان است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان نظام خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمامیت ارضی کشور را هدف قرار داده و به واسطه جنگ ترکیبی به دنبال دستیابی به این هدف است که با شناخت و بصیرت به موقع می توان جبهه حق و باطل را از هم تشخیص داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: لذا باب شهادت در مجموعه انتظامی باز است و یکی از مسیرهای دستیابی به این مقام رفیع و ارزشمند، مجموعه یگان ویژه است که به رسم غیرت و مردانگی همیشه در خط مقدم امنیت کشور هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار