نماینده ولی فقیه در استان همدان:

طلاب با بزرگان و علما آشنا شوند

حجت‌الاسلام و المسلمین «شعبانی» با بیان اینکه طلاب باید با بزرگان و علما آشنا شوند، گفت: آنچه طلاب به آن نیاز دارند، پشتکار، همت و مشخص کردن هدف در آینده است.
کد خبر: ۵۶۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳ - 28January 2023

طلاب با بزرگان و علما آشنا شوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «علی نظامی‌همدانی» از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه استان همدان، امروز (شنبه) به همت مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) شهر سامن برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با بیان اینکه علت برتری و درجه بندی‌ بشر، وجود اعتقاد و علم و نه صرفا عمل انسان است، اظهار داشت: میزان بهره‌مندی انسان از علم، زمینه ساز ارتقا او خواهد بود.

وی افزود: علم امروز مقدمه است تا انسان به علم حقیقی و حکمت دست پیدا کند، البته راه موفقیت در کسب علم، داشتن تقوا است.

شعبانی با اشاره به برکات ماه رجب گفت: ماه رجب ماهی است که در آن باید برای افزایش ظرفیت‌های وجودی خودمان تلاش کنیم. طلاب باید با بزرگان و علما آشنا شوند و قدر زمان حال و شرایط موجود را بدانند.

وی با تاکید بر اینکه آنچه طلاب به آن نیاز دارند، پشتکار، همت و مشخص کردن هدف در آینده است، متذکر شد: نه تنها در مدارس علمیه بلکه در سطح استان باید از ظرفیت، علم و دانش اساتیدی همچون استاد نظامی بهره‌مند شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها