فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و ميمه اعلام کرد؛

اجرای طرح ذوالفقار۴ در شاهين شهر

سرهنگ «ثابت راسخ» از فروپاشی ۲ پاتوق توزيع و مصرف مواد مخدر و دستگیری ۶ خرده فروش مواد طی اجرای طرح عملياتی ذوالفقار ۴ در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰ - 28January 2023

اجرای طرح ذوالفقار۴ در شاهين شهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «بهزاد ثابت راسخ» فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و ميمه امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله ديگری از طرح عملياتی ذوالفقار با محوريت پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در مناطقی از شهرستان شاهين‌شهر به مرحله اجرا در آمد.

وی عنوان کرد: فروپاشی ۲ پاتوق توزيع و مصرف مواد مخدر، دستگيری ۶ نفر مواد فروش ،۳ نفر سارق، جمع آوری ۶ معتاد متجاهر و معرفی آن‌ها به مراکز ترک اعتياد و همچنين توقيف ۶ دستگاه خودروی متخلف از نتايج اجرای اين طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر و ميمه با بيان اينکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است، تصریح کرد: اجرای طرح‌های امنيت محله محور با هدف ارتقاء امنيت اجتماعي و کاهش جرائم و افزايش احساس امنيت و رضايت در بين مردم با جديت از سوی پليس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکيد بر اهميت همکاری مردم با پليس در کاهش جرائم و ارتقاء امنيت خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پيرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طريق تماس با مركز فوريت‌های پليس ۱۱۰، پليس را در اين امر مهم ياری دهند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار