باقری‌لنکرانی:

اندیشه امام (ره) اجازه سازش با آمریکا را نمی‌دهد‌

رئیس مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: امام خمینی (ره) تا آخر از اصول و ضوابط خود که بر‌اساس آنها انقلاب را معماری کرد، کوتاه نیامد.
کد خبر: ۵۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ - 07November 2015

اندیشه امام (ره) اجازه سازش با آمریکا را نمی‌دهد‌

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رئیس مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: اندیشه امام(ره) اجازه سازش با آمریکا را نمی دهد.
 
کامران باقریلنکرانی در همایش «پایداری تا ظهور» افزود: امام خمینی (ره) تا آخر از اصول و ضوابط خود که براساس آنها انقلاب را معماری کرد، کوتاه نیامد.
 
وی افزود: امام خمینی (ره) قطعنامه 598 را قبول کرد ولی هرگز استکبارستیزی را رها نکرد و بهعنوان یک مطلب اصلی در تمام سخنرانیها و مطالب خود تا پایان زندگی پربرکتشان بر موضع استکبارستیزی تأکید داشت.
 
رئیس مرکز تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در دهه 70 نظراتی تأسفبار از سوی عدهای مطرح شد که به خود اجازه دادند بگویند باید اندیشههای امام را به موزهها بسپاریم و امروز باکمال تأسف پس از گذشت 26 سال از رحلت امام دوباره این حرفها با بیانهای دیگری بازگشته، چنانکه میگویند مانند آمریکا قدرت اصلی در دنیا است و بدون آن نمیتوانیم مشکل خود را حل کنیم.
 
لنکرانی با بیان اینکه اگر دنبالهرو امام (ره) هستیم باید عملی باشد و نه فقط با حرف، گفت: اصل اساسی و سیره عملی حضرت امام این بود که ما نمیتوانیم با آمریکا سازش داشته باشیم.باقری لنکرانی ادامه داد: خوی استکباری آمریکا اجازه نمیدهد با نظام اسلامی سازش کند و یا باید انقلاب عوض شود یا اینکه آمریکا دست از استکبار خود بردارد.
 
منبع: روزنامه رسالت
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار