مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان:

ترویج سبک زندگی شهدا از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان است

حجت‌الاسلام «ابراهیمی» گفت: ترویج سبک زندگی شهدا، به ویژه در بین دانش آموزان و دانشجویان از راه‌های مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۵۶۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ - 28January 2023

ترویج سبک زندگی شهدا از راههای مقابله با توطئه های دشمنان است

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدامیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان امروز( شنبه) در دیدار با «محمد رضا جعفری» رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید متعهد جهت همکاری در کارشناسی و بررسی کتب آماده چاپ تاکید کرد و اظهار داشت: اساتید و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لرستان از جمله ظرفیت‌های خوب علمی هستند که در تولیدات دفاع مقدس استان می‌ توانند مشارکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه زبان هنر و ادب بهترین راه انتقال مفاهیم دفاع مقدس است، افزود: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به وحدت و همگرایی است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان با اشاره به نقش دانشجویان در دفاع مقدس، گفت: ترویج سبک زندگی شهدا در بین دانش آموزان و دانشجویان از راه‌های مقابله با توطئه های دشمنان است.

در ادامه این دیدار محمد رضا جعفری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان  و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خبر داد و اظهار داشت: تقبل چاپ کتب دفاع مقدس لرستان به ویژه شهدای روحانی یکی از بندهای این تفاهم نامه است.

وی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان آمادگی مشارکت در برگزاری یادواره های شهدا را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار