مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

یادواره شهدای بهمن قزوین برگزار می‌شود

اسمعیلی گفت: به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر، یادواره شهدای بهمن قزوین و حومه، پنجشنبه، سیزدهم بهمن سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌فجر، یادواره شهدای بهمن قزوین و حومه، با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین به‌ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

اسمعیلی افزود: این یادواره از ساعت 14 تا 15:30، روز پنجشنبه، سیزدهم بهمن سال جاری در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: در این یادواره، یاد و خاطره‌ شهدای انقلاب اسلامی و عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر 8 و  کربلای 5 گرامی داشته خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین والدین شهدا که طی بهمن ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به فرزندان شهیدشان پیوستند، یاد و خاطره‌ آنان همزمان با این یادواره گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی در پایان خاطرنشان کرد: این یادواره با هدف تبیین ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار