جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی:

سپاه پاسدارن رسالت پاسداری از نظام جمهوری اسلامی را به درستی انجام می‌دهد

سردار «یوسفی» گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴۳ سال که از عمر انقلاب گذشته توانسته است در صحنه‌های مختلف رسالت پاسداری خودش از نظام جمهوری اسلامی را به درستی انجام دهد.
کد خبر: ۵۶۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 28January 2023

سپاه پاسدارن رسالت پاسداری از نظام جمهوری اسلامی را به درستی انجام می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «یوسفی» جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دیدار جمعی از خادمیاران رضوی به منظور محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران و حمایت از پاسداران با حضور در ستاد سپاه انصارالرضا (ع) استان، اظهار داشت: همسنگران و پاسداران پیشکسوت ما نیز در جمع خادمیاران رضوی حضور دارند که خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم ارائه می‌دهند و راه پاسداری را در کسوت خادمیاری ادامه می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه اتحادیه اروپا با این اقدام خودش می‌خواست تیر آخری که بر علیه نظام جمهوری اسلامی در چنته دارد را بیندازد، بیان داشت: در اغتشاشات اخیر انواع لایه‌های جنگ ترکیبی را بر علیه ملت ایران امتحان کردند و همه تیر‌های دشمن به سنگ خورد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ۴۳ سال که از عمر انقلاب گذشته توانسته است در صحنه‌های مختلف رسالت پاسداری خودش از نظام جمهوری اسلامی را به درستی انجام دهد.

یوسفی گفت: پاسداران در مجموعه سپاه انصارالرضا (ع) و رزمندگان در تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) استان و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری همچنان خیلی محکم‌تر از قبل رسالت پاسداری خودشان را انجام خواهند داد و ما تا آخرین قطره خون خود را تقدیم نظام، انقلاب و رهبری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها