مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان تاکید کرد؛

لزوم آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس

سرهنگ «حبیبی» با اشاره به ضرورت آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: راهیان نور جلوه زیبای قدردانی مردم از کسانی است که برای اعتلای کشور و امنیت امروز جانفشانی کشیدند.
کد خبر: ۵۶۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷ - 28January 2023

نسل جوان با فرهنگ ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس آشنا شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان امروز در قرارگاه راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور جلوه زیبای قدردانی مردم از کسانی است که برای اعتلای کشور و امنیت امروز جانفشانی کشیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان مناطق عملیاتی راهیان نور را به عنوان قدمگاه شهدا و ایثارگران حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: رزمندگانی که در سخت‌ترین شرایط، مقابل دشمن بعثی ایستادند و مبارزه کردند و خون‌های پاک‌شان در این مناطق بر زمین ریخته شد.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: فلسفه جهاد و ایثار، درس گرفتن از روحیه خودباوری و مسئولیت‌پذیری از اهداف این رویداد بزرگ فرهنگی است.

وی تاکید کرد: امروز بایستی با بهره‌گیری از دستاورد‌های فرهنگی دوران دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا در مناطق عملیاتی باعث اعتماد به‌نفس بیشتر جوانان شده و هویت‌افزایی کنیم و استکبارستیزی را توسعه دهیم در عین حال احساس غرور به گذشته و امید به آینده حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار