رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای ۷۱ برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر در خراسان جنوبی

حجت‌الاسلام «مشرفی» گفت: در ستاد دهه فجر خراسان جنوبی ۲۸ کمیته و ۱۱ ستاد شهرستانی تشکیل شده که تا به امروز ۷۱ عنوان برنامه شاخص در سطح استان از طریق سامانه به ما اعلام شده که این عناوین به بیش از ۱۰ هزار ریز برنامه فرهنگی تبدیل و اطلاع‌رسانی می‌شود.
کد خبر: ۵۶۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ - 28January 2023

۷۱ برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر در خراسان جنوبی اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «محسن مشرفی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز(شنبه) در در دومین نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان جنوبی، اظهار داشت: برنامه‌های مختلف، جلسات و انواع فعالیت‌ها در دهه فجر یک هدف محوری را دنبال می‌کند که تبیین فلسفه انقلاب است.

وی با بیان اینکه سؤالاتی وجود دارد که اعضای ستاد دهه فجر با هنرمندی، تخصص و آشنایی با ظرفیت‌هایی که دارند باید به این سؤالات پاسخ دهند، بیان داشت: جوانان ما باید بداند که انقلاب چگونه و به دست چه کسانی به پیروزی رسید، چه دستاوردهایی داشته و چه افق‌هایی پیش روی او است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: در ستاد دهه فجر خراسان جنوبی ۲۸ کمیته و ۱۱ ستاد شهرستانی تشکیل شده که تا به امروز ۷۱ عنوان برنامه شاخص در سطح استان از طریق سامانه به ما اعلام شده که این عناوین به بیش از ۱۰ هزار ریز برنامه فرهنگی تبدیل و اطلاع‌رسانی می‌شود.

حجت‌الاسلام مشرفی گفت: یکی از نکات مهم و کلیدی برای بزرگداشت دهه فجر این است که باید دست ما از نظر محتوا و متن به‌روز، منطقی، قابل دفاع و برجسته پر باشد لذا همه کمیته‌ها در انجام فعالیت‌های خود از مطالبی استفاده کنند که کمیته تخصصی تولید محتوا تهیه و تأیید می‌کند تا پیام مورد نظر منتقل شود.

وی با تأکید بر اینکه تلاش کردیم جدول برنامه‌ دهه فجر از حالت کاغذی به نرم‌افزاری تبدیل شود، تصریح کرد: امکان ثبت و به‌روزرسانی برنامه‌های دهه فجر تا دوشنبه هفته جاری وجود دارد لذا از همه کمیته‌ها درخواست می‌شود برنامه‌های خود را ثبت و یا به‌روزرسانی کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان داشت: زحمات و تلاش‌های دست‌اندرکاران ستاد دهه فجر در سطح کشور و استان با یک هدف اصلی و محوری دنبال می‌شود که آگاهی و آشنایی آحاد جامعه با فلسفه انقلاب اسلامی، دهه فجر و رویدادی که اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام مشرفی با اشاره به به اینکه وقتی مردم در ادارات و نهادها خدمت می‌بییند و راضی بر می‌گردند بهترین تبلیغ برای انقلاب اسلامی است، تبیین کرد: عکس آن نه تنها فایده ندارد بلکه مضر است یعنی ادارات و نهادها در همین ایام شعار انقلاب اسلامی بدهند ولی مردم در اذیت باشند لذا مردم احساس خوشایندی ندارند بلکه ناراحت می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها