استاندار اصفهان:

مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر با رویکردی نوآورانه و مردمی برگزار شود

«مرتضوی» گفت: مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر باید با رویکردی نوآورانه و مردمی برگزار شود و دهه فجر فرصتی است تا با گزارش‌های دقیق و مناسب جایگاه و شأن جمهوری اسلامی را بار دیگر مرور کنیم.
کد خبر: ۵۶۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ - 28January 2023

برگزاری مراسم های ایام الله دهه فجر با رویکردی نوآورانه و مردمیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، نشست ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر استان عصر امروز (شنبه) با حضور «سید رضا مرتضوی» استانداری اصفهان «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، سردار «سید محمدرضا میرحیدری» فرمانده انتظامی استان و جمعی از مدیران استان و فرمانداران به صورت ویدیو کنفرانس در استانداری برگزار شد.

در این نشست «سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان اظهار داشت: در گام نخست بایستی قله‌ای به نام «روز ۲۲ بهمن» را تعریف و به نحوی عمل کنیم تا همانند ۱۳ آبان که بعنوان روز مبارزه با استکبار به یادماندنی شد؛ روز پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سال ۱۴۰۱ ماندگار، متفاوت از سال‌های گذشته باشد.

وی عنوان کرد: در دهه فجر مدیران کل استان در مدارس حضور یابند و ضمن تلاش در راستای جهاد تبیین، دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و وضعیت حقیقی کشورمان را در شرایط فعلی جهان برای دانش آموزان بازگو کنند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر باید با رویکردی نوآورانه و مردمی برگزار شود و دهه فجر فرصتی است تا با گزارش‌های دقیق و مناسب جایگاه و شأن جمهوری اسلامی را بار دیگر مرور کنیم و با همبستگی حول این مفاهیم برای دفاع از انقلاب و نظام، سد یکپارچه‌ای را به وجود آوریم.

مرتضوی با تأکید بر فاصله حداقلی میان مردم و مسئولان، خاطرنشان کرد: بایستی همواره طیف بهم پیوسته‌ای از مردم و مسئولان را تصور کنیم و همه نسبت به حفظ و پاسداشت ایران اسلامی پیشگام شویم.

وی یادآور شد: بایستی نگاه خدمتگزاری را در مدیران و مسئولان نهادینه کنیم و سلوک نگاه مدیریتی خود را بر آن قرابت دهیم. ضروری است دستگاه‌های مختلف نسبت به خدمت و گره گشایی بیشتر و نگاهی مجاهدانه در رفع مشکلات مردم در دولت سیزدهم کوشا باشند.

استاندار اصفهان افزود: بدون شک اینگونه نگاه اسلامی جاذبه ای را در قلب و ذهن مردم به وجود می‌آورد. همانند حضرت امام خمینی(ره) که بزرگترین شأن را برای خود خدمتگزاری به مردم می‌دانستند؛ ما نیز بایستی بر همین اصل پایبند باشیم.

مرتضوی با تأکید بر نگاه مردمی در ستاد ایام الله دهه فجر، گفت: ستادها بایستی در قالب محلات، مساجد و با حضور علما و بزرگان با نگاهی مردمی تشکیل شوند. همچنین از ظرفیت جوانان و مساجد بیشترین بهره را در ایام الله دهه فجر و برگزاری مراسم ها ببریم.

وی با اشاره به اینکه ضروری است همه مساجد در استان برنامه ریزی برای جشن انقلاب را با محوریت ائمه جمعه و توسط ستاد محلات برنامه ریزی کنند، مطرح کرد: در این ایام ارتباط با پیشگامان انقلاب و سرکشی به خانواده شهدا در اولویت برنامه ها قرار بگیرد. همچنین برنامه‌های ویژه در خصوص خانواده ها و بانوان در نظر گرفته شود و دفتر امور بانوان استانداری در این حوزه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و پیگیری لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها