سرلشکر ایزدی از شهدای شمال غرب کشور تقدیر کرد

سردار غیاثی به نمایندگی از معاون اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح از مقام شامخ دو تن از شهدای شمال غرب کشور تقدیر به عمل آورد.
کد خبر: ۵۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ - 07November 2015

سرلشکر ایزدی از شهدای شمال غرب کشور تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار داود غیاثیراد به نمایندگی از سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون اشراف و راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در منزل دو شهید از رزمندگان شمال غرب کشور، ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهیدان، لوح تقدیری را به امضای سردار ایزدی تقدیم این خانوادهها کرد.

در این دیدار سردار غیاثی به همراه مدیریت حقوقی کل سپاه، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی،  فرمانده پادگان آموزشی مالک اشتر ناجا، نمایندگانی از بنیاد شهید و امام جمعه شهرستان خمین در منزل خانواده شهید مهدی ضرغامی از همرزمان فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده نیروهای شهرستان خمین در عملیات طریق القدس حضور یافتند.

شهید ضرغامی که از شهدای قرآنی کشور محسوب می شود و بخشی از زندگی نامه این شهید در کتاب لالههای سرخ قرآنی منتشر شده، در منطقه "پل سابله" به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.

در دیداری دیگر نیز از خانواده بسیجی شهید" ابوالفضل حسنی" که از ورزشکاران شهرستان خمین بوده و در منطقه عمومی سومار به شهادت رسیده، با اهدای لوحی با امضای سردار ایزدی، تجلیل به عمل آمد.

همچنین با اهدای لوح تقدیر دیگری به امضای سرلشکر ایزدی، از تلاشهای سرهنگ پاسدار حسنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار