استاد حوزه و دانشگاه تبریز:

برای عبور از بحران و فتنه ها باید در مسیر شهدا حرکت کرد

حجت‌الاسلام «نظری» گفت: امروز برای عبور از بحران و فتنه‌ها باید در مسیر شهدا حرکت کرد چراکه آنان چراغ راه و هدایتگر به سمت روشنایی و سعادتمندی هستند.
کد خبر: ۵۶۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 28January 2023

برای عبور از بحران و فتنه ها باید در مسیر شهدا حرکت کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «مجتبی نظری» از اساتید حوزه و دانشگاه تبریز امروز (شنبه) در مراسم یادواره 33  شهید یگان ویژه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: شرط رسیدن به مقام والای شهادت داشتن اراده مصمم است، چراکه شهدا با اراده مصمم در راه خدا و برای حق قیام کردند و به این مقام نائل آمدند.

حجت‌الاسلام نظری امنیت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و افزود: در سایه فداکاری این عزیزان و تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح است که امروز با آرامش می توانیم در این کشور زندگی کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز برای عبور از بحران و فتنه ها باید در مسیر شهدا حرکت کرد چراکه آنان چراغ راه و هدایتگر به سمت روشنایی و سعادتمندی هستند.

حجت الاسلام نظری با تاکید بر وحدت کلمه، اتحاد را تضمین و تداوم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: لذا دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در کشور است که باید هوشیار باشیم و با حفظ وحدت اجازه ندهیم دشمن به این هدف خود دست یابد.

وی با اشاره به ضرورت فراگیری سواد رسانه ای در جامعه اظهار داشت: امروز بیشتر آسیب هایی که متوجه کشور می شود ناشی از ضعف در این حوزه است، بنابراین اگر بتوانیم در این بخش توانایی های لازم را داشته باشیم می توانیم با سیره و وصایای همین شهدای گرانقدر وظیفه خود را در تبیین به خوبی ایفا و در فضای مجازی هجمه های روانی دشمن را خنثی کنیم.

این استاد حوزه و دانشگاه دیدار با خانواده های شهدا را توفیقی بسیار والا و ارزشمند توصیف کرد و گفت: لذا مسئولین فرهنگی در بزرگداشت شهدا فقط به گذاشتن عکس شهدا اکتفا نکنند بلکه با نشر وصیتنامه شهیدان و گوش سپردن به صحبت های خانواده های شهدا پیام شهدا را به روشنی در جامعه انعکاس دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار