استاندار قزوین:

سپاه همچنان خار چشم دشمنان خواهد بود

اعلایی گفت: سپاه پاسداران به صورت جان برکف و مجاهدانه در عرصه صیانت از انقلاب اسلامی با حمایت و پشتیبانی مردم در حال تلاش است و همچنان خار چشم دشمنان خواهد بود.
کد خبر: ۵۶۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «محمد مهدی اعلایی» استاندار قزوین، «کبیری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و «مرادی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، اعلایی ضمن خداقوت به تلاش ها و مجاهدت های اعضای سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

استاندار قزوین سپس در جمع پاسداران سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار داشت: سپاه پاسداران به صورت جان برکف و مجاهدانه در عرصه صیانت از انقلاب اسلامی با حمایت و پشتیبانی مردم در حال تلاش است و همچنان خار چشم دشمنان خواهد بود.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران در چارچوب های عقلانی و منطقی فعالیت‌های متناسب با خود را ادامه می دهد و از آرمان های انقلاب صیانت خواهد کرد.

اعلایی گفت: دشمن در مقابل سپاه پاسداران با این سطح از اشرافیت، قدرت و برخورداری از نیروهای جان برکف و آماده شهادت احساس ضعف می‌کند و به برچسب‌زنی روی آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار