میزبانی «شنبه‌های مطالبه‌گری» سپاه فجر فارس از اداره «صمت» فارس

نهمین جلسه از سلسله نشست‌های «شنبه‌های مطالبه‌گری» به همت معاونت اجتماعی فرهنگی سپاه فجر فارس امروز هشتم بهمن ماه با حضور فعالان بخش‌های صنعت معدن و تجارت، میزبان حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس و معاونین وی بود.
کد خبر: ۵۶۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، نهمین جلسه از طرح «شنبه‌های مطالبه‌گری» معاونت اجتماعی فرهنگی سپاه فجر فارس امروز هشتم بهمن ماه با حضور فعالان بخش‌های صنعت، معدن و تجارت، میزبان «حمیدرضا ایزدی» رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان فارس و معاونین وی بود.

در ابتدای این نشست طبق روال مرسوم شنبه‌های مطالبه‌گری وصیت‌نامه یک شهید گرانقدر قرائت شد و وصایای شهید سعید و گرانقدر، «مجید حاج‌غنی» روشنی‌بخش این محفل شد.

در ادامه و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب مدنظر رهبر معظم انقلاب، فعالان بخش خصوصی و مردمی به عنوان حلقه میانی انقلاب به بیان مطالبات و چالش‌های عرصه کارآفرینی پرداختند و حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صمت استان نیز به سوالات و انتقادات پاسخ داد.

در پایان جلسه به رسم ادب هدایایی متبرک شده و معطر به خون مطهر شهدا به رئیس سازمان صمت استان فارس داده شد تا یاد شهدا همواره رهرو راه مدیریت وی و خدمتگزاران نظام به مردم باشد.

در همین راستا چندی پیش «رقیه جوکار» مسئول مطالبه‌گری معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس بیان کرده بود ایده شنبه‌های مطالبه‌گری به برکت خون شهید محمد مویدی شنبه‌های در معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس آغاز شده و بر همین مدار از مسوولین عمل به وعده‌های خود و تعهد نسبت به مردم و انقلاب مطالبه خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار