نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

ملت ایران مرد میدان اراده‌ها و همت‌های بلند است

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: ملت ایران نشان داده مرد میدان اراده‌ها و همت‌های بلند است و تزلزل و سستی در این ملت جایی ندارد چراکه هویت واقعی این ملت هویت علوی، حسینی و فاطمی است.
کد خبر: ۵۶۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 28January 2023

ملت ایران مرد میدان اراده‌ها و همت‌های بلند استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز (شنبه) در دیدار با اعضای هیئت اندیشه‌ورز همایش هویت و پیشرفت استان اظهار داشت: همایش ملی هویت و پیشرفت استان مرکزی با رویکرد اندیشه‌ورزی و پژوهش محوری بسیار کاربردی و لازم است و باید در سطح ملی مطرح شود چراکه ظرفیت های استان در حوزه هویت بسیار است.

آیت‌الله دری نجف آبادی گفت: متاسفانه در حوزه هویت کشور ما عملکرد مطلوبی ندارد و علیرغم وجود ظرفیت‌های فوق العاده در حوزه‌های هویتی هنوز اقدام اساسی شکل نگرفته و نسل جدید از آن‌ها مطلع نیستند.

وی افزود: پرداختن به مسئله هویت پیشرفت کشور و آینده متعالی نسل جدید را تضمین می‌کند و لذا در حوزه هویت نیازمند اقدامات اساسی و بنیادین هستیم و پرهیز از واگرایی و توجه به همگرایی در این خصوص یک ضرورت مهم است.

امام جمعه اراک گفت: ایران اسلامی و انقلابی بعد از گذشت ۴۴ سال پرافتخار و با کارنامه درخشان باید در همه حوزه‌ها توانمند و کارآمد باشد و همچون نگینی در دنیا بدرخشد و ملت ایران نشان داده این ظرفیت را دارد.

نماینده ولی فقيه در استان بیان کرد: سیاست‌های مهم کشور از جمله بیانیه گام دوم، برنامه هفتم توسعه کشور و نگاه تمدن اسلامی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده معجزه کننده و در همه بخش‌ها کارآمد است و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور باید مبتنی بر سیاست ها باشد.

دری نجف آبادی بیان کرد: ظرفیت‌های عظیمی در کشور وجود دارد که با عزم و اراده ملی می‌تواند ایران اسلامی را در همه ابعاد توانمند کند و قطعا اراده و همت‌های جهادی ملت ایران را به قله های بلند می‌رساند.

وی افزود: ملت ایران نشان داده مرد میدان اراده‌ها و همت‌های بلند است و تزلزل و سستی در این ملت جایی ندارد چراکه هویت واقعی این ملت هویت علوی، حسینی و فاطمی است.

امام جمعه اراک گفت: استان مرکزی سرشار از حماسه‌های هویت ساز و ظرفیت‌های هویتی غنی است که هرکدام از آنها همچون گنجینه‌ای گران بها هستند و می‌توانند نسل‌های جدید را به قله‌های بلند برساند و در این همایش باید به آنها خوب پرداخته شود.

وی خاطرنشان کرد: کار برای هویت و تشکیل نظام هویتی نیاز به سازماندهی ویژه و استفاده از ظرفیت‌های نخبگانی و مردمی دارد و باید استمرار داشته باشد و نباید تنها به یک همایش خلاصه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار