فرمانده انتظامی استان قزوین:

سپاه در کنار مردم، با مردم و برای مردم است

سردار ابراهیمی گفت: سپاه در کنار مردم، با مردم و برای مردم است و مردم پاسداران عزیز را به‌عنوان برادران خود دانسته و برای آن‌ها جان‌فشانی می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴ - 28January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «علی ابراهیمی» فرمانده انتظامی استان قزوین به همراه روسای عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، معاون هماهنگ کننده و جمعی از معاونان انتظامی استان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) با سردار پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» دیدار و ضمن تاکید بر تداوم همکاری و برادری تمام نیروهای مسلح با یکدیگر، بیانیه پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

سردار ابراهیمی اظهار داشت: اتحادیه اروپا با یاوه‌گویی‌ها و هرزه‌گویی‌هایی که دارد خود را به یک دالان تاریک و باتلاق عمیق فرو برده و با دستان خود قبل از موعدی که خدا مشخص کرده، خود را به هلاکت خواهند رساند و در زیر پوتین‌های فولادین و مستحکم سپاه له خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: شهید آیت‌الله بهشتی(ره) بین کرد؛ «ما شیشه‌ایم و از شکسته شدن باکی نداریم، چرا که شیشه هر چه شکسته شود تیزتر خواهد شد»؛ ما نیز همین سخنان شهید بهشتی را تکرار می‌کنیم و یاوه‌گویی‌های دشمنان را جدی نمی‌گیریم و همبستگی، اتحاد و انسجام خود را با سپاه پاسداران جهت دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب بیش از گذشته فریاد می‌زنیم.

وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده دشمن هر بار که از این حماقت‌ها انجام می‌دهد، بیش از گذشته ترسیده و سایه شکست را بر سر خود دیده است؛ تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ایران در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف صورت گرفته، تلاش برای ایجاد آشوب‌های داخلی در ایران، تهدید ایران به حمله نظامی و تصویرسازی از ایران تحت‌عنوان یک تهدید منطقه‌ای و جهانی گویای این ترس دشمن است.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: دشمنان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی شیوه‌های مختلفی را برای حمله به جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند. در فتنه اخیر نیز با استفاده از جنگ ترکیبی تلاش در تغییر افکار و باورها و همچنین تلاش در تغییر ساختارها به نفع خود داشتند که با اراده فولادین و قوی مردم و آمادگی نیروهای مسلح به ویژه عزیزان سپاه پاسداران، بسیج و نیروی انتظامی روبه‌رو شدند و شکست خوردند.

سردار ابراهیمی بیان کرد: خوشبختانه ایران اسلامی در همه ابعاد به ویژه در قدرت دفاعی در جهان سرآمد است و پوزه دشمنان را به خاک مالیده است.

وی خاطرنشان کرد: بی‌شک غلط‌هایی که دشمن می‌کند بی‌پاسخ نخواهد ماند و جواب دندان‌شکنی را از سوی مسئولین و نیروهای مسلح خواهد گرفت. ما یقین داریم سپاه پاسداران عزیز با عظمت و عزت در تاریخ به‌ عنوان پدیده‌ای بی‌نظیر ماندگار خواهد شد، چرا که سپاه در آزمون‌های عرصه‌های مختلف انقلاب همواره سربلند بوده و خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین تأکید کرد: امروز سپاه پاسداران فهرست بلندی از افتخارات، تجارب و نوآوری‌های نظامی و فنی و مجموعه‌ای از نیروهای مخلص، متعهد و کارآمد را در اختیار دارد و مخلصانه در خدمت انقلاب، نظام و مردم است، سپاه پاسداران حتی فراتر از مرزهای ایران، در خدمت‌رسانی و نجات مسلمانان جهان که مورد ظلم قرار گرفته‌اند، پیشگام است و این مدال افتخار تا ابد بر سینه پاسداران عزیز آویخته خواهد ماند.

وی تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران هوشمندترین و قوی‌ترین فرماندهان را در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف داراست و دشمن از اراده فولادین این عزیزان مخلص و جان‌برکف هراس دارد، امروز دشمن با دیدن تحول، نوگرایی و اقدامات خلاقانه سپاه، از پاسداران عزیز واهمه دارد، چرا که سپاه نه‌تنها در انجام وظایف اصلی خود سرآمد است، بلکه در راستای سربلندی میهن اسلامی، هم‌افزایی خوبی با سران قوا دارد.

سردار ابراهیمی یادآور شد: سپاه در کنار مردم، با مردم و برای مردم است و مردم پاسداران عزیز را به‌عنوان برادران خود دانسته و برای آن‌ها جان‌فشانی می‌کنند. سپاه پاسداران با روحیه‌ای جهادی و نیروهایی ولایت‌مدار برای عمران و آبادانی کشور، دفاع از انقلاب و مقابله با دشمنان نظام بی‌وقفه در تلاش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار