فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

سپاه نماد شرف و عزت اسلام و ایران اسلامی است

سردار«جاویدان» گفت: تاریخ گواه پاکی و معصومیت دلاورمردانی از سپاه خواهد بود که در دوران ۸ سال دفاع مقدس فقط و فقط برای رضای خداوند با تمام وجود در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادند و اینک نماد شرف و عزت اسلام و ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۶۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 28January 2023

سپاه نماد شرف و عزت اسلام و ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در دیدار با سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف نزسا اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند یک دریای خروشان و مورد اعتماد و علاقه همه مردم است چرا که دلسوزی و کارامدی آن برای همگان واضح و مبرهن است.

سردار جاویدان افزود: در محوبیت سپاه همین بس که امروز اقشار مختلف کشور لباس مقدس سپاه پاسداران را برتن می‌کنند و اعلام می‌کنند که ما هم سپاهی هستیم، این اقدام به خوبی نشان می‌دهد سپاه در دل و جان ملت ایران قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این جمله حضرت امام (ره) که می‌فرمایند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، فرمایشی مسئولیت‌آور بوده و تاکید مکرر ایشان بر بقا و تقویت سپاه در امنیت گذشته، حال و آینده را ترسیم کرده است، کما اینکه تاکیدهای مکرر ایشان بربقا و تقویت سپاه گویای اعتقاد و اعتماد عمیق ایشان به این نهاد انقلابی است.

این مقام عالیرتبه انتظامی استان کرمانشاه افزود: تاریخ گواه پاکی و معصومیت دلاورمردانی از سپاه خواهد بود که در دوران ۸ سال دفاع مقدس فقط و فقط برای رضای خداوند با تمام وجود در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادند، برخی از آن‌ها در صحنه امتحان جان دادند، برخی به درجه جانبازی نائل آمده و برخی نیز رنج اسارت را به جان خریدند و اینک نماد شرف و عزت اسلام و ایران اسلامی هستند.

وی یادآوری کرد: اقدام پارلمان اروپا در تحریم سپاه پاسداران و تلاش برای زیر سوال بردن و تضعیف این نیروی مجاهد و مقتدر امری طبیعی است و می‌توان آن را برگ زرینی دیگر بر افتخارات سپاه قهرمان دانست.

سردار جاویدان یادآور شد: امروز یک بار دیگر عناد و کینه‌ورزی دشمنان علیه نظام اسلامی نمایان شد، پارلمان اروپا با تروریستی خواندن سپاه تلاش دارد با اتهام واهی، اقتدار ایران عزیز را خدشه دار کند اما مردم ایران اسلامی همگی به این نیروی مردمی، انقلابی و مقتدر می‌بالند و می‌دانند این رفتارهای سخیف از سر درماندگی، استیصال و شکست نقشه‌ها و توطئه‌هایی دشمنان در چند سال اخیر است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: اینجانب به نمایندگی از تمامی کارکنان فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه دولتمردان اروپایی، اعلام می‌دارم در کنار همرزمان سپاهی خود تا پای جان از عزت و اقتدار کشورمان دفاع خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت چنین اقدامات سخیفی از سوی دشمنان روحیه جهادی و عشق به ولایت را خدشه دار نماید.

در این دیدار همچنین سردار سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف اشرف سپاه نیز از اعلام حمایت و همبستگی سردار جاویدان فرمانده و کارکنان انتظامی استان با سپاه پاسداران قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها