سرپرست امور روحانیت دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

تداوم پروژه‌های تاریخ شفاهی روحانیون ایثارگر در خوزستان

گوهر نتاج گفت: شعبه روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از ابتدای امسال در راستای ثبت و ضبط خدمات روحانیت در نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی نهضت تاریخ شفاهی روحانیون ایثارگر را شروع نموده است.
کد خبر: ۵۶۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ - 29January 2023

آغاز پروژه‌های تاریخ شفاهی روحانیون ایثارگر در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سعید گوهرنتاج» سرپرست حفظ و نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه شورای اداری دفاع مقدس با اشاره به اهمیت تدوین نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: شعبه روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از ابتدای امسال در راستای ثبت و ضبط خدمات روحانیت در نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی نهضت تاریخ شفاهی روحانیون ایثارگر را شروع نمود که در همین راستا پروژه های متعددی در حال اجرا می باشند و پروژه‌هایی نیز به اتمام رسیده یا نزدیک به اتمام هستند.

وی افزود: در همین راستا پروژه‌های تاریخ شفاهی حجت‌الاسلام بهرامپور، حجت‌الاسلام بسی خواسته، حجت‌الاسلام شفیعی، حجت‌الاسلام خاکی و حجت‌الاسلام ابراهیمی از علما و روحانیون برجسته و ایثارگر خوزستان در حال انجام هستند.

حجت‌الاسلام گوهرنتاج گفت: همچنین پروژه تاریخ شفاهی «شیخ باقر محسنی» از شهر خرمشهر و حجت‌الاسلام عالمی در دزفول به پایان رسیده و در مرحله نگارش کتاب می باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار