ما مقاوم هستیم/ سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد؛

حضور 500 زائر راهیان نور دانش آموزی اصفهان در موزه دفاع مقدس خرمشهر

حربی با اعلام خبر حضور بیش از 500 زائر راهیان نور دانش آموزی از اصفهان در موزه جنگ خرمشهر گفت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی از سراسر استان و کشور در مناطق عملیاتی جنوب هستیم.
کد خبر: ۵۶۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ - 29January 2023

حضور 500 زائر راهیان نور دانش آموزی اصفهان در موزه دفاع مقدس خرمشهر«عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، با اعلام خبر حضور بیش از 500 زائر راهیان‌نور دانش آموزی از مدارس دخترانه استان‌ اصفهان در موزه جنگ خرمشهر اظهار داشت: طی چند وقت اخیر شاهد حضور کاروان‌های مختلف دانش آموزی از سراسر استان و دیگر نقاط کشور در مناطق عملیاتی جنوب و یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان هستیم.

وی افزود: در این بازدیدها، موزه دفاع مقدس خرمشهر پای ثابت مناطقی است که کاروان‌های راهیان نور در آن حضور می‌یابند و ما نیز ضمن بیان روایت‌های ناب دوران دفاع مقدس و تشریح محتوای موجود در موزه به سوالات و ابهامات دانش آموزان در خصوص ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی و مقاومت مردم خرمشهر پاسخ می‌دهیم.

حربی گفت: سردار مرادحاجتی نیز اخیرا با حضور در جمع برخی کاروان‌ها و زائران راهیان‌نور به روشنگری و تبیین مسائل روز می‌پردازند و پاسخگوی شبهات و ابهامات جامعه دانش آموزی نسبت به دغدغه‌هایشان هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار